Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1701 ggr
Millimina
0

Stulen vagn...

Min vagn som jag har att dra bur och väska på till utställning blev stulen i helgen på CCC' s utställning. Blir så trött på alla "korpar" som inte kan skilja på mitt och ditt! Nu är inte en vagn hela världen men det är ändå väldigt irriterande! Det var en toppen vagn och känns inte kul att jaga en ny och lägga ut pengar bara för att folk inte kan låta bli att sno andras saker! Man tar inte andras saker!!! Jag hade vagnen vid min bur och på söndagen när vi plockade ihop var den borta… suck… Ska man få lov att ant släpa med sig allt när man går från buren eller sitta vid buren hela tiden…

Kommer att känna igen den om jag ser den för pappa hade gjort egen konstruktion på den… Men hur kan jag bevisa att den är min…?

Juliette-
0

Gud vad tråkigt att folk inte kan sklija på sina och mina saker.. hoppas den hittar hem igen

Zandrinos
0

Har du kollat med arrangerande kattklubb? Den kanske står kvar nånstans.

[hakkapelitta]
0

Nej fy så trist! Jag skulle bli stormtokig jag med!

hecajon
0

Jag har kollat med CCC, ingen vagn fanns kvar när de hade städat klart söndag kväll. Det enda som fanns utan ägare var en stol.

Så tråkigt att folk inte kan låta bli andras sakerSkrikandes

HasseH
0

Surt. Man tycker att man liksom är bland vänner, därför borde man få ha sakerna ifred!

Siameshona
0

Trist! Tror ni inte det var en "besökare"? Man stjäl väl inte av sina "kompisar"

Liljekatten
0

Åh, vad man blir arg! Skrikandes  Skittrist när man inte får ha sina saker ifred. Nästa vagn får du måla chockrosa eller neongrön så blir det svårare att stjäla den obemärkt.

Millimina
0

#7 Tack för tipset! Den får nog bli i någon lysfärg eller tokmönster…

#2 Jag jobbade i sekretariatet och bodde tillsammans med Catharina och Timo och vi hade vagnen mellan våra burar så jag kollade med dem om de fått den med sig hem, men inte… De hade inte fått in den i CCC-bussen heller…

Nej, en sprayfärg och vagn står på inköpslistan! Ni får hålla utkik på SW… Då ska den nya färg-glada vagnen med…

SacredSouls
0

Nei så irriterende. At det går an.

Hva folk får seg til å gjøre altså Gråter

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lejonhjarta
0

Om du ser det positivt så får du nu en mkt ny vacker vagn. Tänk vad folk ska bli på gott humör när dom ser din blommigt, randigt, neonfärgat etc etc -vagn. Blir glad bara jag tänker på hur fin den blir. Ingen dum ide faktiskt. Ska kanske åxå ha en sån.Flört Behöver bli glad ibland!

Millimina
0

Idag var jag och köpte en ny vagn! Jula, 169:- och sen tog jag hem de sprayfärger pappa hade i garaget. Vad sägs om svart vagn dekorerad med vit, silver och guld? Om det blir uppehåll på söndag ska den fixas så den känns igen!

Liljekatten
0

#11 Låter fränt! Skrattande Du måste sätta in en bild på den när den är färdig.

Lejonhjarta
0

Kan ju klippa ut lite blommor eller ta torkade å lacka fast dom om du inte e duktig på å måla.Oskyldig Vill åxå se resultatet sen. Skrattande

hecajon
0

Det ska bli spännande att få se resultatet.

Oj! vad folk kommer att vara avundsjuka på din vagn på nästa utställning.

Liljekatten
0

Den kanske blir så j-kla snygg att du får låsa fast den med kedjor för att få ha den kvar. Skrattande

Beige
0

Jag kanske kan få byta min svarta Clas Ohlson vagn mot din pimpade Flört

(Surt att bli av med vagnen, nedrans irriterande när folk inte kan hålla fingrarna i styr)