Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 860 ggr
alltidsiames
0

Dagens bekännande.

Nu startar jag en tråd där man kan bikta sig och bekänna något man gjort eller ställt till med.

Jag börjar.

Jag vill gärna erkänna och få det ur mig att det tog mig många månader innan jag hittade att man kan välja "första olästa" här. Jag satt alltså och rullade på listerna och läste om en massa helt i onödan för att hitta de nya inläggen…ojojojSkäms

Nilla
0

Det är du inte ensam om. Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Zandrinos
0

Jaha, då har man lät sig nåt nyttSkrattandeTungan ute

MalinL
0

#0 så gör jag fortfarande. SkämsSkrattande

Rokkur
0

#3 jag medTungan ute

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Rokkur
0

NU har katterna lyckats välta ner ett fotografi så glaset gick sönder… vad lyckas jag med?! jo att trampa på en liten jäkla glasbit som nu sitter i foten och inte går att få ur…..Skrikandes

Men som tur är så klarade sig katterna utan skador!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Lejonhjarta
0

Ja rullar fortfarande. Ett jädra jobb!  Skäms Ska prova din grej nästa gång.Skrattande

Lejonhjarta
0

Jippi!!! Funka ju kanon!Skrattande Tack för lärdomen å tidssparandet.Kyss

alltidsiames
0

Hahahaha, jag trodde jag var den enda…

SacredSouls
0

Skrattande Jeg så den først nå.Sitter alltid å scroller nedover jeg også.

Jeg har en: Knut ønsket seg Canal + sport i bursdagspresang. For å se sine Liverpool kamper live.Det koster jo litt hver mnd og han hadde aldri fått det hvis det ikke var for at man fikk med alle filmkanalene for bare 40 kr mer i mnd Tungan ute Skrattande Det måtte jo være noe i det for meg også synes jeg.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Siameshona
0

Första olästa……hade jag ingen aning om. Som sagt: man lär sig ngt nytt varje dag. Fast samtidigt brukar jag skumma igenom inläggen för att se vad det handlar om, vad andra sagt. Jag har ingen aning om hur jag får in korten i samma inlägg & dessutom en text till….

Zandrinos
0

Du är inte ensam.

kalindas
0

Tur att en annan är så intelligent att jag fattade det där med "första olästa" direkt…FlörtTungan ute

Sen ska vi bara tala tyst om den tiden det tog innan jag fattade att "fet text" på tråden innebar nya inlägg…SkämsOskyldig

/Elisa

Siameshona
0

#12 Ha.ha den var värst:)

cerwinvegas
0

den här tråden var bra för jag har heller inte förstått det där ..har inte ens reflekterat på att det står "första olästa" SkrattandeSkäms men som tidigare har skrivit man lär sej något nytt varje dag…& tur är väl det..

#12 Skrattande

Juliette-
0

Haha här rullar vi också.. kommer nog inte kunna lära om mig heller haha.. men nu kan jag ju något nytt weii *skrattar*

alltidsiames
0

#12 Har svårt att se den feta stilen eftersom jag har brytningsfel, men ibland ser jag det och det hjälper till - det snabbar upp farten när man vill leta efter ny information.

hecajon
0

#10 Det är bara ditt egna första olästa som du kommer till, det du redan läst hoppas över. Det spelar ingen roll vad andra gjort.

alltidsiames
0

Line, det var snällt att du offrade dig för Knuts önskningar! Flört