Oktober bebisar..
Jag har varit & parat Alva & nu vet jag med all säkerhet att hon är dräktig..Så i början på oktober får vi bebisar här hemma
Men inte nog med det "lilla" Fanny har smyglöpt.Från att inte visa något( så jag åker till jobbet som vanligt) tills att löpa & dessutom vara "villig" tog en förmiddag
.När jag kommer hem från jobbet säjer min son att Jesse har parat Fanny..nej säjer jag det är inte sant Hon löper inte..men men det var sant & försent att sära på dem..
Nu vet vi inte om det blir bebisar eller inte men blir det de..så kommer dom ca 2,5 vecka efter Alva..
Jag hade andra planer med Fanny & inte nu.& jag trodde som med tex Alva när hon löper märker jag det tydligt långt före innan hon är så kallad villig…men ack vad jag bedrog mej när det gäller lill gumman.
Men Jesse är överlycklig för han har gått & trånat & längtat & försökt i 6 månader..& är så förälskad i henne..Kärleksbarn med stort K kan man lätt säja om det här..tänkte inte skriva om det innan jag vet hur det gått. Men Line & Heidi vet om det & det känns kanske konstigt att skriva om några veckor ops det hände en "olycka" Fanny är dräktig..men nu vet alla det här iaf..(det här skulle kanske ha varit med i inlägget dagens bekännelse)
Om jag återgår till Alva så är det spännande & se vad det blir
lägger in min favorit bild på Alva..så finns det någon som funderar eller är ute efter vitfläckar så kanske det blir några här…/Ann
Grattis till både den planerade parningen och den lilla "ops" parningen. 
Vem är pappan till Alvas kull?
/Elisa

Oj vad spännande!
(Jag kan inte låta bli att le åt den trånande och förälskade Jesse, han svävar nog på små rosa moln nu av pur lycka!
)

För dom som inte vet så heter Alva S*Jackpott´s Grazia & är dotter till D-Shiva´s Lord Of The Rings OSH n03 24 & S*Jackpott´s Mamma MIa OSH n24
Finns det någon som är intresserad av denna kombination så är det bara att höra av sej.
Besök gärna min hemsida www.cerwin-vegas.se

Vad spännande! Vacker bild på kärleksparet, föll pladask för Jesse

Blir spennende med bebisene 
Det blir nok ekte kjærlighetsbarn etter Jesse og Fanny tenker jeg 
Alva är ju gudomlig så det här blir spännande!
Nei så gøy!! 2 kuller på planene
Alva får nok fargerike nydelige bebiser. Håper du får mange paddiser med hvitt,det er så nydelig
Hehehe,jeg holder med Jesse jeg, vakre barnebarnet mitt. Jeg syns det var morro dem lurte deg.Det er jo klart det var på tide han også fikk oppleve kjærligheten. Så faller han nok for Alva neste gang.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Kärleksbarn och planerade barn, grattis och lycka till med båda kullarna!
Åh, vad spännande! Fler vitfläckar JA! Och några sysar får vi väl hoppas på. 

Ja Lotta mer vitfläckar åt folket..
Herlig!
Så gøy med Alva og like morsomt med lille Jesse som endelig har fått sin store kjærlighet Fanny.Mamma Mus hadde jo en opps parring så da ville vel ikke datteren være særlig dårligere 
#5 De er jo så søte sammen også da,ser ut som et godt gift par som nyter livet
Masse lykke til med de begge.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis till Alva. ja,jisses. Som du berättat om Jesses kärlek till Fanny. Han visste vad han ville den killen:)

Tack
#14 Ja inte kan dottern vara sämre än sin mamma
#15 Ja han har vetat det länge & gentleman som han är så kunde han inte heller vara otrogen till Fanny när Alva löpt 2ggr så har han ALDRIG ALDRIG ens haft tanken på att vänsterprassla till Alvas besvikelse måste jag säja..Utan troget gått & väntat på dagen D…
Jesse har blivit mer gosig med mej efter denna dag för nu behöver han inte svansa efter Fanny hela tiden utan kan även umgås med oss andra..