Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 923 ggr
Ninja
0

Äzzy 1 år

Stort grattis till Äzzy och alla hennes syskon som fyller 1 år idag!

Äzzy är min första kat. IV-katt, och hon flyttade till mig i november förra året. Tiden har gått så fort, min lilla ängel har blivit stor!
Gos och närhet älskar hon. När det börjar bli sent på kvällarna/nätterna kommer hon alltid och petar på mig, gurglar lite åt mig och vill att jag ska gå och lägga mig. Hon vill ju gosa ner sig och sova under täcket och gärna brevid ansiktet om det går. 
Näst efter det är MAT det viktigaste i hennes liv. Och dagen till ära får katterna Sheba som är en stor favorit.

Här kommer en bildbomb på Äzzy under de 9 månader hon ägt mig:
DSC_0194b.jpg picture by _blaah

DSC_0207.jpg picture by _blaah

DSC_0020b.jpg picture by _blaah

*gäsp*
DSC_0022b.jpg picture by _blaah

DSC_0009.jpg picture by _blaah

Tillbringare är kul!
DSC_0238_01b.jpg picture by _blaah

Varmt och skönt på datorn..
DSC_0199b.jpg picture by _blaah

DSC_0293bf.jpg picture by _blaah

En favoritsysselsättning är att ligga på ett varmt element och klösa på handduken eller toarullen som sitter så lägligtt till. Flört
DSC_0291.jpg picture by _blaah

Äzzy har alltid varit väldigt orädd. Första gången hon träffade en hund skulle hon ligga brevid så fort den la sig ner. Man kan inte gå miste om ett mystillfälle!
DSC_0126b.jpg picture by _blaah

Sele har man däremot aldrig gillat..
Sele3.jpg picture by _blaah

DSC_0154b.jpg picture by _blaah

Djuren055.jpg picture by _blaah

batcat
0

Vad fin hon är! Gillar bilden med selet! Skrattande

Siameshona
0

Grattis fina Äzzy. Myspys med en vovve! Inte illa.

SacredSouls
0

Grattis nydelige Äzzy med dagen din i dag. Håper du får alt hva du ønsker deg og en boks eller to med Sheba.

Så mange fine bilder av henne.Det med sele på er bare så morsomt Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Grattis Äzzy!

/Elisa

alltidsiames
0

Så mysigt med hunden! Selen är jätterolig!

Helenaf76
0

GRATTIS ÄZZY! Skrattande

MijmuPix
0

Grattis Äzzy!  Glad

nintendo
0

Grattis Äzzi! Vad kul att få se både bebisbilder och från uppväxten, tänk vad de växer fort.

Liljekatten
0

Grattis Äzzy! Du är en riktig prinsessa!

Ninja
0

Äzzy har blivit så bortskämd idag och är så mallig. Hon trivs bra med att vara lite extra ompysslad säger hon, vill ha det så varje dag. Tungan ute

#8 Eller hur, de växer så otroligt fort! Har inte tänkt på hur stor hon blivit eller hur mycket mer färg hon har fått, förrän jag kollade på gamla bebisbilder. De två översta bilderna är tagna hos uppfödaren, hon var sååå liten tyckte jag och det var så mysigt att bli mött av hela kattungegänget när vi kom innanför dörren. Minns det som det var igår! Skrattande

cerwinvegas
0

Grattis Äzzy…du är en riktigt vacker 1:åring…

kattguld
0

Grattis i efterskott till vackra Äzzy!

Hm, "min första kat IV" katt. Så är det ju också här hemma. Men det tog inte lång tid innan jag meddelade maken "att i fortsättningen måste vi alltid ha MINST en kat IV katt hemma"….

Ninja
0

Ja, jag ska nog fylla på med en till i framtiden. Går ju inte att ha bara en heller!

Nilla
0

Grattis i efterskott, Äzzy! Du är en riktig liten kalaspingla. Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Bokskogens
0

Önskar också Grattis i efterskott! @-)--

FreeZing
0

Grattis i efterskott Äzzy @---}--}--- Öya fyller 1 år snart hon också. Det går så fort!