Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1044 ggr
Liljekatten
0

Inga fler Obi-bebisar... =(

Nej, nu är det kört. Inga fler bebisar. Gråter 

Idag kastrerades han och förhoppningsvis ska han lugna ner sig lite nu. Han har blivit mer orolig sista månaden och börjat markera litegrann. Det som varit mest jobbigt med honom är att han ska försöka våldta Boyan hela tiden.Skrikandes Hon har fått sår på halsen (hon lägger sig ju på rygg så han biter i halsen i stället för nacken) av han idoga försök så de sista veckorna har de bara fått vara tillsammans under uppsikt. Nu hoppas vi att han glömmer sådana tankar och blir en go och glad kastrat. Glad

Det har totalt blivit sju kullar efter honom och det är fullt tillräckligt.

kalindas
0

Får hoppas att han lugnar ner sog bra nu…Glad

/Elisa

alltidsiames
0

Det är synd ändå, han gav så fina bebisar. Nu kommer det att kännas som om man är otrogen när man går till någon annan om det blir fler parningar. De kulorna skulle förgyllas och läggas i vitrinskåpet.

Zandrinos
0

Jag förstår ditt beslut. Obi kommer säkert att lugna ner sig och bli en harmonisk katt. Han är ju duktig med att passa bebisarGlad

Liljekatten
0

#1 Japp, hoppas jag verkligen. Glad

#2 Jag undrar lite vad veterinären sagt (och tänkt) om jag kommit med en sån begäran.

#3 Ja, han är bästa barnvakten på mils avstånd. Han får sysselsätta sig med det i stället. Glad

alltidsiames
0

Sitter och granskar hans foto här… sån nos har vi i bolådan!

SacredSouls
0

Gråter Å ja det er så trist den dagen manndommen forsvinner. Man blir jo glad i disse stenene som har lagd så mange pene barn Skrattande

Men… om en stund så er man bare lettet og glad når loverboyen er en lykkelig kosegutt igjen.

Du får gi han en puss og si god bedring og velkommen inn i tante gjengen fra meg Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Ge Obi en stor puss från oss! Håller tummarna att han lugnar ner sig snabbt och blir en riktig gosekille

Liljekatten
0

#6 En stor puss ska han få, men jag väntar med att berätta att han blivit "tant" ett tag till. Flört

nintendo
0

Hoppas han repar sig snabbt efter ingreppet och mår bra.

Juliette-
0

Håller tummarna gubben sköter sig nu

kattkompaniets
0

Gråter han såg så ledsen ut på bilden….

Siameshona
0

#8 Jag tycker du ska strunta i att berätta det. Om ett tag "kommer han in i det" & tror det är naturligt att vara tant:)

Det är verkligen en stilig herre

alltidsiames
0

Såg ni det där TV-programmet för några år sedan som visade hur veterinärer i USA la in låtsaskulor efter sterilisationen för att djuren skulle fortsätta känna sig manliga? Det var en husse till en bulldog som var så nöjd, han mådde fysiskt illa av bara tanken att kulorna var borta.

Siameshona
0

#13 Nåt sånt tok måste det vara USA att hitta på. Ja, de har ju skönhetsoperationer oxå för djur! Man blir stum.

Lejonhjarta
0

Men vackra barn har han och massor av barnbarn kommer han att få. KyssKrama honom ordentligt från oss.

alltidsiames
0

Jag minns en amerikansk kille jag chattade med en gång som var så ledsen för att hans katt hade rymt. -Har det hänt något speciellt innan ? frågade jag. -Yes, the vet  just declawed her this morning.

Jag hade också rymt då! Inga klor? Hur tänker man då?