Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1087 ggr
Himmeltinden
0

Noen som vil tegne til meg;)

På tirsdag skal jeg få enda en tattoo, en bursdagsgave.. men denne vil jeg skal være liten.. for jeg skal ha den på hånden.

Er det noen som har lyst å tegne en Tribal versjon av en orientaler, med litt store ører og superlang hale;) Vet det er mange flinke kunstnere der ute;)

[lisme]
0

Ta kontakt med Ylva hos Yzing´s! Hun lager RÅLEKRE orientalske katter! Vi fikk 3 av hennes bilder i premie i helgen Cool

Siameshona
0

Jag har en katt på ena armen. Men min tatuerare ritade den på fri hand, ingen annan har just den. Ej ifylld, utan bara konturer. Påminner om våra katter. Kolla med den du ska till. Hon/han kan säkert rita på fri hand, men du kan ta med ett kort om de ej vet vad en Oriental är.

SacredSouls
0

Ohhh så heldig du er Glad Jeg vil også ha en tatovering.

Om jeg blir veldig rik en dag så skal jeg reise til USA og bli tatovert på Miami Ink Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Fliris
0

hehe. Miami ink er faktisk ikke så veldig flinke i det hele tatt. Det finnes flere flinke i Oslo, eller så er det bare en kjapp tur over til Sverige eller Danmark. London er også ganske bra, selv skal jeg tatovere meg i Berlin. Men det er mest for at jeg flytter dit og skal ha såpass stort og såpass mye at det er greit å holde seg til den samme tatovøren.

SacredSouls
0

#4 Skrattande Er de ikke .. jaja der ser du hvor peiling jeg har.

Hanne86
0

#3 Hehehe jah har alltid jeg og hatt lyst til. Syns de på Miami Ink ser sinnsykt dyktige ut på tv hvertfall :) 
Jeg ville hatt hun Kat Von D, som vel eier LA ink.
Tatovert ett protrett av jenta mi Elita, åh d hadde jammen vært drømmen ;)
Den dagen jeg vinner i lotto skal pengene gå til det, hehe ;)

Håper du finner en flott tatovering Aino, det er så utrolig mange dyktige der ute :) Ville tatt med ett bilde av f.eks hun Susan Lee Good, hennes bilder er kule :D

SacredSouls
0

#6 Åja hun er superdyktig på portrett Glad Det er min drøm også.

Vi får satse på Lotto Hanne og reise til LA som to gale oppdrettere fra Norge Skrattande

Himmeltinden
0

-dem er nå heldigvis dyktige her i nord også hihi… har jo tatovering fra før av… den ene er av en enhjørning.. fra den tiden jeg var hestegal…og så har jo enhjørningen en super betydning. Men denne gangen vil jeg ha noe som er av en råå orientalsk katt. Og den skal være sort/hvit.

Dem er rålekre de bildene til Susan LG, men det bli nok for stort. :/ hadde passet til en skulder.

Heng i… i morgen skjer det! Der begynte jeg plutselig å grue meg, for det gjør i grunnen litt vondt hihihi.. her skal man pines på bursdagen min :D

SacredSouls
0

#8 Ja helt sikkert. Det er nok bare jeg og Hanne som ikke har peiling her Skrattande

Har du funnet hvilket motiv du skal ha enda?

alltidsiames
0

Jag ska också göra en (siames) i slutet av oktober. Han ska få fria händer men den ska jaga en karp som jag redan har på den armen.
Man får vänta så himla länge här innan man får tid.

Fliris
0

hehe. Portrett er de ok på, ikke helt min stil, men kult når det blir bra. Har en venninne som holder på å utdanne seg til portrettatovør. Hun bodde i Australia et år og ble kjent med en helt absurd begavet portrettatovør.

Lykke til.

[hakkapelitta]
0

Kan inte alla som har en tatuering av en Kat-IV katt maila den bilden till mig, jag tänkte ha en bildsida med tatueringar på katter i OrientExpressen!

info@cupcakes.se

Himmeltinden
0

#9- jepp med noen ideer her og der har jeg tegnet en tegning selv.. så nå er det klart og i morgen skjer det ;) uhuuu, gruer meg litt.