Katthuset och rastgården färdiga :-)
Nu är det äntligen klart och kissarna verkar trivas bra där ute!
De har kattlucka in till ett utrymme på ca 6 kvm i mitt varmbonad förråd, där inne har jag möblerat med IKEAS kattdivan, stor plyschkudde, hyllor, etc.etc..
Själva rastgården är 2,5 X 2,5 m och inredd som ni ser på bilden. Ska även sätta in ett klätterträd tror jag samt kattgräs o mynta
Är det ett sommarhus för katter varma dagar ???
Eller är huset för fertila hanar ?
Snyggt 
/Elisa
Håller själv på med något liknande. Min gubbe tror att han gör en gäststuga men jag har andra planer.
Idag målas panelen i taket , den nya dörren som ska dit ska målas idag samt målas runt fönster. Den här veckan ska det stå klart men ingen rastgård blir det i år.
Så fint det ble 
Pusene mine har alltid ønsket seg feriehus i Sverige.Kan de komme på besøk neste sommer 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vad fint! Får nog sätta gubben i arbete här hemma också 

Jätte fin

Va pyssligt å fint.

Jag har tänkt att använda det till min fertila hanne (som då får sällskap av min kastrat) samt ibland ha dem där vid andra behov. Idag tex. fick de vara där några timmar medan jag var borta, de går in i huset och lägger sig när de fått nog av frisk luft. De har allt de behöver där, kattlåda, mat ,vatten ,leksaker etc.
Man kan ju också ha det om jag ska passa någons katt eller om någon av katterna behöver få vara ifred eller isolerad av ngn anledning.
Det är inte tänkt att de ska BO där, det gör de inne i huset;-) Fyra katter i sängen har man!

Värsta lyxen dina kissar har fått. Superfint!