Resultat Fräsets utställning
Hej allihopa.
Nu är vår utställning över och jag måste säga att den rullade på jättebra. På lördagen var vi klara vid 17 och på söndagen vid 16. Jag var assistentansvarig och hade ett gäng jättebra assistenter som jobbade stenhårt med en toppenvilja att få jobbet att bli gjort. Det är då allt går bra, när alla är beredda på att hjälpas åt och jobba på.
Resultatmässigt gick det bra också, för mig iallafall ;-)
Jag ska försöka skriva allt rätt nu, har inte stenkoll..
Domarna var: Martin Kabina, Jaana Jyrkinen och Louis Coste
Lördag:
BIS- Hane - GIC Mandrake d'Oltremare OSH b22
nom: GIC S*Qetersh Osiris SIA n & S*Concinnus Lennon OSH c24
BIS-Hona GIC S*Tammee's Great Pleasure SIA n
Nom: S*Mac-Racels Dixie Lady SIA n21 & S*Qetesh Xev SIA a
BIS - kastrat hane - EP S*Mockfjärdingens Dazzling Diesel JW SIA n som då vart DSM!
Nom: PR Timille Pablo Picasso OSH c24
BIS - kastrat Hona - GIC IP S*Tammee's Classic CaraMia JW OSH n22
Nom: CH SP SW 08 FIN*Mummeli Vippelinha Funny BAL f
EC IP S*Mac-Racels Angel SIA a
BIS - Junior S*Nonimonos Kitsune SIA b21
Nom: S*Nova Star Mercedes BAL b21
BIS- Ungdjur S*Tamme's Lightfeet Luke SIA a21
Nom S*Cupcakes Sailor Jerry OSH d03BIS-
Söndag
Hane - GIC Mandrake d'Oltremare OSH b22
nom:S*Nova Star Spade BAL n & GIC S*Qrowntwig El Toro Rosso SIA d
BIS-Hona GIC S*Tammee's Great Pleasure SIA n
Nom: S*Mac-Racels Dixie Lady SIA n21 & (N) Coco Chanel Spotlight OSH b24
BIS - kastrat hane - EP S*Mockfjärdingens Dazzling Diesel JW SIA n
Nom. Ch Pr S*Nonimonos Shake Rattle and Roll OSH d24
BIS - kastrat Hona - GIC IP S*Tammee's Classic CaraMia JW OSH n22
Nom: CH SP SW 08 FIN*Mummeli Vippelinha Funny BAL f
EC IP S*Mac-Racels Angel SIA a
BIS - Junior S*Nonimonos Kitsune SIA b21
Nom:(N) Himmeltindens The One and Only OSH a03 & Midgårdskattens Yaira Kawaii SIA f21
BIS- Ungdjur S*Tamme's Luckey lad OSH a
Nom S*Cupcakes Sailor Jerry OSH d03
Phu - hoppas jag fick allt rätt nu.

Grattis till er alla..
Grattis allesammans! 

Grattis 
Grattis till er alla 

Grattis allihop!
Gratulerer alle sammen 
En liten ekstra grattis til landsmannen (N) Himmeltinden's The One and Only.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Det var nog den bäst arrangerade utställningen jag någonsin varit på! Tusen tack till Lina för ett toppenjobb som assistentansvarig 
Och resten av er, tack för en bra och trevlig helg! 
Gratulere så mye til alle fra meg også
Og massevis av gratulasjoner til lille himmelpusen som ble nom… det veldig morro.

Grattis till alla fina katter, ingen nämnd, ingen glömd.

Var roligt att ställa ori igen.. fast det blev bara en dag denna gång måste ju vara skogkattuppfödare ibland med hihi..
Grattis alla jag inte gratta på plats. Jätte bra utställning men hua vad varmt det bra.. lördagens katt jag ställde var inte lika nöjd som en värme dyrkande ori
Grattis! 
/Elisa
Grattis allihopa!
Och ett litet grattis till min egen kille Lennon som till min förvåning och glädje blev nominerad. Imorgon så blir han två kulor fattigare så han fick avluta sin fertila utställningstid som nominerad champion
Tänk att det kan vara så trevligt att tillbringa en hel dag i en varm sporthall. Tack alla ni som var ett trevligt sällskap och ett extra tack till alla er som jobbade, ni gjorde ett superjobb!
Grattis allihopa och förlåt om jag skrämde er i panelen på lördagen när Diesel BIS:ade och blev DSM… Jag blev bara så glad… 
Stort grattis till Diesel från de slagna katterna i panelen (Pablo lördag och Zingo söndag), och deras mattar förstås! Pablo är extra glad eftersom han avskyr att bli hissad i luften…..
#13 Ja du kan då verkligen skrika! Men det är så härligt att se när någon blir så glad.
#13 Man kan ju lugnt säga att du livade upp panelen men glädje smittar av sig så skrik på du, nästa gång är jag beredd 
Grattis till DSM titeln!
Var det inte en tredje katt i ungdjurspanelen på lördagen? En brunmaskad siames från S*Rosmeggens?
Det stämmer, S*Rosmeggens Anisette (det borde jag ha sett på en gång, mamman kommer ju från mig).
Jo det var det - jag visste att jag skulle göra något fel ;-)

Vilken debut för Kitty måste jag säga STORA fina damen, och Manne är ju bara så snygg!!!
och Harry hälsar grattis till pappa Zingo som tog sig till panel!
Grattis alla som hade lyckan på sin sida i helgen!!