(N)Felis Elegance Svarta Bjørn har blitt SC
Nå har vår lille jente Svarta Bjørn(Peggy Sue) til hverdags,fått tittelen Supreme Champion. Vi er veldig stolte av henne.Hun er ingen ekstrem katt,men yndig er hun.
Jätte grattis till Svarta Björn och henne SC titel 
Rithwa

Stort grattis!!! Supersöt!!
Det är en jättevacker tös du har
Rithwa

Stort grattis! Vilka ögon! Som novis undrar jag om hon är ns 25?
Grattis! Hon är verkligen jättefin! 

Tusen takk alle sammen.
#5 Ja,hun er en ns 25.En vakker farge.
Gratulerer så mye!! Jeg håper jeg ser både deg og henne til høsten.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#8 Tusen takk.Ja,nå er det for lenge siden du var på utstilling.
Svarta Bjørn fyller ikke to år før den 12.nov.2009,så hun kan stilles noen år ennå.Vi sees til høsten.
12. november er verdens kuleste dag å ha bursdag på 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Jeg glemte å si at nå skal Svarta Bjørn steriliseres,nå er hun SC ,og nå begynner vi på nytt i kastratklassen,så får vi vel se hvor langt hun kommer der.
Otroligt vacker katt!
Skulle vilja har en silverkull.
Undra om det finns någon vacker mönstrad silverhane till avel? Skatan är ju solid och vet ju fortfarande inte om hon är silver eller ej.
/Elisa

Grattis igjen med SC på Svarta Bjørn
Hun er en vakker katt med flotte grønne øyne, og tittelen er så absolutt velfortjent;-))) Gleder meg til å se dere begge igjen;-))
Stor klem fra Pernille.
Grattis! Hon är kjempefin! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Gratulerer Ann-Lill og Svarta Bjørn. Ho er fin synes jeg.

Gratttis, en till katt i familjen som når denna höga titel! Puss till dem båda

Tusen takk til alle sammen
#12 Du burde få et silver kull,det er desverre ikke så mange av de,så det syns jeg virkelig at du skulle gjøre.
#13 Vi sees på utstilling. Jeg kommer med eller uten katt,må jo heia på kattene til alle kattevennene mine
Jo, jag hade gärna fått en silver kull. Men vet ingen silverhane. Parade ju Skatan med Rollo i hopp om att kanske få något mönstrat silver.
Men OM någon av ungarna är silver så är det min lilla SYS. För de övriga är svarta och brunspottade. 
Tror inte det finns någon silver hane kvar i Sverige med mönster. Den hanen som bodde närmast mig och var silver fick jag inte låna. (Ägarna var rädda för coronavirus) Han är kastrat numera…
Så finns det någon snygg mönstrad silver kille så mejla mig gärna. Ska inte para nu. Men kan vara intressant framöver om den är fertil då.
Svartsilvertickad eller classic tabby, hade varit så vackert!
/Elisa
Grattis Anne-Lill og Svarta Bjørn. Hun er en så vakker jente 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Stor grattis med SC..Bra jobbet med en nydelig katt;-)) Dere er utrolig flinke med og ha super kondisjon og tipp topp stell på katte deres!!

#16 Tusen takk,ja,S*Rovadotter's Zillas Presley ble SP i år og Svarta Bjørn SC nå,så vi er veldig fornøyde og lykkelige med våre to katter.To av de høyeste tittlene på samme år er bra.
Skulle tatt bilde av Presley også,men han er en stor klovn foran kamraet.
Han tuller og springer,hadde han kunnet lage grimaser så hadde han gjort det også.Han er bare super happy hele tiden.Kanskje vi får det til en gang.

Stort grattis SC och SP!

Jätte grattis till den fina titeln på en vacker tjej!
Jättegrattis! 

Stort Grattis till titeln

Grattis till titeln..en vacker katt med vackra gröna ögon

Tusen takk alle sammen for hyggelige gratulasjoner.
Jeg blir jo super lykkelig når dere sier at hun er vakker,

Jättegrattis till titeln
Men superstort GRATTIS från mig också! Till både Peggy Sue och Presley som jag hade äran att träffa i Trondheim! 
Den där katten är ännu finare 'live' än på bild 

Jeg sier det gjerne igjen jeg:)
Kjempe grattis!!!
Stor grattis fra (N) Felis Elegance også. Får legge til at Svarta Bjørns bror Elvis og hans sønn blev BIS male og BIS kitten igjen nu på FIFE Show i UK
Grattis och jag kan riktigt se Presley börja clowna sig framför kameran :)