Siames iFokus

Siames

Etiketthobby
Läst 1950 ggr
Helenaf76
0

En "ful-söt" siames

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa vad jag hittade och var tvungen att brodera. En liten "ful-söt" siames Skrattande Jag har inte strukit broderiet så väven är lite skrynklig, men kunde inte vänta med att lägga in den här tills jag var helt färdig. Skrattande

Ha en fin dag allihop!

kattkompaniets
0

Den bllir nog jättesöt, kul

kalindas
0

Jättefin!

/Elisa

Nilla
0

Den var väldigt fin! Så roligt att få se den! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Glad ÅÅ den var jo super søt da Helena.Du er så flink til håndarbeide du.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

lekkert.. har du mønstert ;) for sånn kunne jeg og tenke meg..

Helenaf76
0

Tack Skrattande Jag har dock inte bestämt mig än om jag tycker att den är söt eller ful ObestämdSkrattande

#5 Här hittar du mönstret. http://www.alitadesigns.com/cross-stitch/patterns/077.php  Jag bytte dock ut de rosa färgerna på katten till beiga nyanser. Glad

Himmeltinden
0

Tusen takk…da fikk jeg noe å finne på når det begynner å bli styggevær ute;)

Bokskogens
0

Jag tycker den är jätte söt! Skrattande

Liljekatten
0

Jättesöt! Vad du är duktig Helena! Ska det bli en liten tavla av den eller vad har du tänkt dej? Liten kudde till Flower kanske? Flört

HasseH
0

Jättecharmig!!

Helenaf76
0

Tack Skrattande Fast jag har fortfarande inte bestämt mig så den får vara "ful-söt"

#9 Det blir nog en tavla tror jag. Har inte bestämt mig än, den är ju inte så stor.

cerwinvegas
0

Jag tycker iaf att den är sötKyss & du är duktig på att brodera..

Lejonhjarta
0

Vilket tålamod! Roligt orginell kanske passar istället för fulsöt.Glad

alltidsiames
0

Tänk så snyggt på köksgardin/linnehandduk/liten flickklänning/grytlapp/väska/bröstlappen till snickarbyxor o.s.v.

kalindas
0

Kan inte låta bli att tycka att vissa likheter finns mellan denna katt och min Odin då han spärrar upp sina ögon..FlörtSkrattande

/Elisa

Hyacint1
0

Den är jätte gullig, siamesen med blunddocke ögonen, väldigt charmig tycker jag….SkrattandeSkrattande