Vakre damer - hjelp;-)
Jeg heter Oscar, eller EC(N)Morcheeba's Legolas, og er en sort bicolor på snart 5 år;-)
Min matmor truer nå med å kasterere meg for her hjemme finnes det ingen dame til meg mer, bare min datter og hennes barn. Derfor roper jeg etter en vakker dame som kunne hatt lyst å date meg før det er for seint. Jeg vet at mamma alltid har ønsket seg to ting med meg, å parre med en annen hvitflekk, og å få en sort-hvit jente etter meg, så jeg tenkte at hvis det finnes en dame med en stamtavle mamma kanskje finner interessant, så kunne vi får igjen en eventuell sort-hvit jente, om noen er interessert i det;-) Og jeg kunne gitt mamma noe hun ønsker seg….
For dere som ikke kjenner meg, så er jeg en veldig snill hannkatt, ganske stor med bra lengder og skinnende blank pels. Jeg får alltid høre at jeg kunne hatt litt større ører, men at de sitter bra. I år har jeg vunnet 5 BIS på 10 utstillinger + 3 Beste Avlshann, så mamma er veldig stolt av meg. Jeg lager veldig snille og koselige barn, og alle som har noen av mine bebiser er super fornøyde med dem;-) Jeg bor i Oslo, og elsker å få damebesøk.
Om noen skulle være interesserte så finnes min stamtavle på mammas hjemmeside www.manhunters-cats.com og ellers kan dere sende mail til meg på oscarsine@hotmail.com
Jeg får damebesøk til helgen, og etter det er jeg ganske nærme å bli kasterat;-) HJELP……
Oscar
Åhhh, varför ska det vara så långt till Oslo???
Hade gärna kommit med Smilla annars.
Vi får samåka och säga till att kattdamerna löper samtidigt..
Själv får jag nog också leta pojkvän till Skatan på närmare håll.
Men Oscar är så vacker!
/Elisa
hade inte våran tjej fått bebisar hade jag gärn lånat honom
#3 Oj, då får han jobba hårt Oscar! 

"Sukk" så vakre damer…. hvorfor må dere bo så langt fra meg da??
Säger detsamma. Varför bor alla fina hanar så långt bort..
/Elisa
Stackars dig Oscar, med så fina brudar på kö och inga mattar som låter några få mil extra ödelägga dina kärleksstunder! 
han är ju super snygg ;) kan ju inte vara så svårt att hitta en dam åt honom…kommer nog napp snart-synd att kastrera honom nu…

#10 Ja, mange som syntes jeg er super snygg, men det hjelper dessverre ikke
Jeg blir kasterat om ingen vil låne meg mer, men til helgen kommer det en lekker sort dame, helt fra Stavanger bare for å date meg, får ihvertfall glede meg til det
Oscar
Det är synd att katter inte är som hundar. Min kompis åkte bara upp med sin hund över dagen. De parade sig direkt och sen kunde hon åka hem igen…
Hade det varit så med katter, så kunde man ju bara mött varandra på halva vägen och låtit dem dejta.
/Elisa
Bra att han fick en dejt ;))

Hej Oscar jag har gärna kommit till dej
Om inte matte har tagit hem den där nya killen, som hon funderar på att jag ska dejta..
Du är så snygg…

Men lill kille här hemma är inte så tokig han heller för det är ju din son Jesse..
Hoppas du får fler damer på besök..innan det är för sent…Alva

Han är så otroligt snygg! Vore jag katthona skulle jag kasta mig dit. Synd att det inte finns fler bilder på er hemsida, jag ville titta och dregla lite. Hoppas han kan få göra många fina bäbisar!
Dakar Oscar da. Jeg kan ta med litt kake til deg,for vi treffes jo snart.Så kan du trøstespise litt mens du drømmer videre om villige damer
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#14: Och Jesse som jag tycker är så himla läcker.

17# Ja visst är han läcker precis som sin far…

#14 Du må gi Jesse et stort kram fra meg, og si at jeg er veldig stolt av han
Håper han vil lage fine bebiser til deg;-)
Oscar
Oscar du är så vacker, vacker som en prins.

19# vi ska ge Jesse kramar från dej & hoppas att du även får kramar tillbaka från oss alla..Alva & Ann
Vad blir utfallet om han parar sig med en SIA n?

Är det en OSH? I så fall kan han snart få en dam att leka med vi åker gärna till Oslo… Vår lilla tjej behöver växa lite till bara OSHn. Med vänlig klem Monica och Jimmy
Tror att den killen är kastrat nu…
/Elisa

Oscar lever livets glade dager som kasterat nå, og han trives fortreffelig med det;-)))

"26
Leo er jo bare nydelig
Godt han bor så langt unna, ellers hadde jeg nok kidnappa han;-)))
Ingen tvivl om hvem som er pappa til han ihvertfall

#27 Hehehe nej, Oscar kan ikke lyve ifra seg hvem som er faren til Leo hvertfall ;)
Hehe de er så herlige begge 2, gleder meg til du treffer Leo.. Fantastisk gemytt på kullet, helt imponert :D
Juhuuu:)) Jeg gleder meg også til å treffe Leo 
Oscar også,men jeg kan ikke dele meg på midten,dere burde bodd i samme retning.
Hanne,jeg tror du er en av de aller gladeste og mest takknemlige som har lånt Oscar.
Jeg er sånn hemmlig forelsket i Carrie jeg,prøvde å kattenappe henne sist jeg var hos Pernille.Så du får holde godt fast i både Scott og Leo når vi treffes 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Jeg håper jeg får treffe han snart, for det gleder jeg meg masse til det
Deilig når de er super fornøyde med kattungene etter Oscar, og Hanne, du er ihvertfall den som har gitt størst uttrykk for det;-)))
Han er så nydelig og får nok samme flotte "smelte damer blikk" som pappan sin.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Han är en sån där man skulle vilja sitta och titta djupt in i ögonen. Fast då skulle han väl tro att man var arg på honom.

Hehe åååjah, kunne ikke vært mer fornøyd med kattungene etter Oscar og Mercen, hele kullet er perfekt i mine øyne :D
Friske og raske, skal på oppdagelsesferd hele dagene, og kose hele kveldene.
Nej må innrømme at de som ikke har fått gleden av kattunger etter Oscar, har gått glipp av noe fantastisk! ;)
Inderst inne har jeg en enorm forelskelse i Leo, hadde jeg vært kattejente, hadde han vært drømmegutten min, hehehe.
Muligens det også har noe med og gjøre at han er oppkalt etter "helten" min, Leonardo Di Caprio da… hehehe *flau*
Men ja, jeg er utroooolig takknemmelig Pernille ;)

hade min lilla flicka härhemma varit tillräckligt gammal hade jag inte tvekat en sekund att åka till dig. han är hur läcker som helst!!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Tusen tusen takk for sånne pene ord, Hanne;-)))
Klemmer fra Oscar & Pernille.