Siames iFokus

Siames

Etikett: avel
Läst 729 ggr
Attacks
0

Eplet faller ikke langt fra stammen

Dem er ca like gamle,mor og datter.Like søte begge toKyss Fashion har blitt veldig pen når hun ble voksen,slett ingen søt orientaler nå. Så jeg tror Desert Daisy også blir ganske så lik,uten å bli en øreflagrende skjønnet.

Men jeg syns dette var så morroSkrattande Klarer dere se hvem som er hvem? Jenny har ikke lov å svare Flört

tvillingene.jpg picture by attacks_2007

Er det flere som har "tvillinger" i slekten?Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

hecajon
0

Synd att man inte kan se datumet på flaskan bakom på bild 2Skrattande för jag har ingen aning annars.

Men juvliga är de bägge tvåKyss

Min Moa är väldigt lik sin mamma Sara som mamma har hemma hos sig, förr när jag sov över innan kattutställning så hade jag fruktansvärt svårt att veta vem som var vem, då var tvillingskapet inte roligt, tänk om man kom med fel kattFörvånad tyvärr så har jag inga bilder på båda två.

MijmuPix
0

Oh, den var svår! Tungan ute Jag har ingen aning vem som är vem, de är verkligen otroligt lika varann och otroligt söta!

alltidsiames
0

Är den till höger lite brunare eller är det bara bildkvaliteten? Annars ser de exakt likadana ut! Häftigt! Fashion är till vänster.

kalindas
0

Tror att bebisen är till vänster och mamma till höger. Gissar på bildkvalitén. Väldigt lika mor och barn.

/Elisa

Nonimonos
0

Jag gissar på bebis till vänster och mamma till höger.

Nilla
0

Jag gissar på Mamma Fashion till vänster och bebbe till höger! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Venter litt til med å si hvem som er hvem.Det er svært enkelt egentlig:))

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bebis til venstre tror jeg :) Utrolig like!

Hadde ikke noen bilde hvor Messi og Hannah sitter/ligger på samme måte desverre men Hannah ligner masse på mamman sin.

Man kan absolutt ane det på dette bildet.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

#8 Der var det et "tvillingpar" til Kyss

Egentlig hadde de fleste av dere riktig.

Mamma er til høyre. Fashion er så varm i fargen at mange tar henne for å være sjokolade,før dem ser under på hennes kullsvarte poter. Desert Daisy er mørk og kald, og kanskje dobbelt så stor hake som mamman sin? Hun har fått pelikan hake.

Men vil gjerne se flere "tvillinger" hos dere som har 2 veldig like katter.

SacredSouls
0

Jeg har en til jeg. Far og sønn

Jöback,Mus og Tassen,mars-09

Jöback til venstre og Tassen til høyre Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Ojojojoj, det var likt! Undrar om den i mitten tar fel ibland?

nintendo
0

#10 Vilka fantastiskt vackra pojkar Kyss

Helenaf76
0

Fina tjejer och fina pojkar!! Kyss