omplacering av katter!
Phuuu!Behövde skriva av mej lite!!!
För några minuter sedan så flyttade en utav våra vuxna katter, vi har haft henne sen hon föddes…känns sååå tomt!
Vi tror och vet att hon kommer att få det kanon i det nya hemmet med en mindre kattkompis och alla de saker hon behöver, så som mindre bo yta, mindre katter men framför allt mer tid!
Men ändå känns det så tomt och tungt!
Det blir säkert jättebra ska du se. *kram*
Jag vet hur svårt det är. Saknar fortfarande Nanna och Jackson. Detta trots jag vet att de har de superbra!
Risk finns att jag blir tvungen att placera om fler i framtiden och jag bävar för det.
/Elisa

*kramar* De kommer få det jätte mysigt tillsammans.

Ja, det är hemskt att skiljas från dem. Men kattens bästa framför allt och det har du tänkt på här och bortsett från dina egna känslor. Skickar en tröstekram. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Du hjälper ju också till att sprida lite kattkärlek i människovärlden, se det från den ljusa sidan!
Spread a little löööööööööv!

Usch & Fy va hemskt. men som sagt: du har ej gjort det av egoistiska själ, utan för hennes bästa. Det är strongt!

Hon kommer få det jätte fint i nya hemmet!

Usch, vad jobbigt! Fick göra det när vi skulle byta till mindre boende en gång. Jättejobbigt. Träffar den enda som är i livet ibland och det är nu kul att se henne. Jättejobbigt då då hon var precis en sån jag jobbat att få fram. Men vad gör man när dom inte trivs…
Ja det er kjempetrist men hun får det jo så godt i nytt hjem. Det hjelper når man får rapport om hvor bra det går,da føles det litt lettere .
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus