Nå er det lenge siden..
..jeg har kommet med noen bilder
Ikke har jeg noen søte kattunger heller men en fin stor guttebass 
Han er så glad i jentene og her er det Hannah som jakter:
Et heldig bilde av godgutten 
Og som vanlig.. et av min hjertekatt Messi tilslutt
Er liksom Messi i et nøtteskall det bildet der. Full av bus hele tiden og nysgjerrig som få.
Nei jeg må jo ha med et fint bilde av Hannah og Knut. Det er så pent synes jeg:
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Åh vilka härliga bilder! Och vilka läckra kissar 

masse lekre bilder igjen line.. og godgutten din, ser virkelig ut til å være den mega sjarmøren i tillegg;)
Takk.
#2 Ja etter en heller slitsom tenåringsperiode
har han funnet roen og er en skikkelig kosegutt.Så får vi håpe det holder seg en god stund (bank i bordet) 
Jättefina bilder!
/Elisa

Jättefina bilder på vackra katter!
Stilige Sami!
Han ser verkligen ut att ha fått den där "vuxna" och coola hankattslooken nu när han har lämnat tonårstiden.
…och som vanligt blir jag alldeles hänförd av Messi & Hannah, vilka otroligt vackra paddeluring-kalaspinglor de är! 
Så fine dem er. Han er veldig fin hannkatten din. Å de to paddejentene du vet hva jeg synes
Åh, vilka härliga katter! 

Jätte vackra katter!
Gud, vad vacker hon är, Hannah! Underbar! Men Line, vad är det för kamera du har egentligen? Den tar väldigt bra bilder! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Det är knappast bara kameran. Fotografen måste vara vara duktig också.
Tror jag kommer köpa en Nikon nästa gång. Kvaliten på bilderna verkar bättre på dem, än på Canon.
/Elisa
Du gamla goda tant brun,du er morsom du.
Underbara bilder 

Suuuper herlige bilder, Line :) Hele gjengen er jo bare så nydelige! Har Sami begynt og markere eller klarer han holde igjen behovet enda?
Så deilig at han er en god fertil gutt, det er jo bare gull verdt :D
Gi gjengen din masse kos og klemmer ifra oss alle :)

Herlige bilder av nydelige katter;-)) En liten ekstra hilsen til Sami fra landsmannen Matti, håper å se dere på utstilling igjen snart;-)))
Klem Pernille.
alltid lika härligt att se dina fina bilder. Katterna är underbara!Särskilt kortet på Knut och Hannah.
Sami är fin också!!!!
ENDELIG bilder fra din kant!! Du burde ha en sånn ukentlig bilde spalte her inne,for bildene er alltid en fryd å se på 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#17 Jeg som får så dårlig samvittighet for at jeg legger inn så mange bilder og kjeder vettet av dere
Tusen takk alle sammen.
#14 Nåja.. holde igjen og holde igjen
Han var ganske ille en periode men er veldig rolig nå for tiden.Er litt overtroisk på dette området her så jeg må ha med en bank i bordet tilslutt ;-)
#15 Vi skal nå iallefall ha med oss Burak begge dager iallefall.Det må vi jo siden det er rett borti gata.
Ohh fine Matti
Gleder meg til å se storsjarmøren igjen.
Jättefina bilder på jättefina katter!
Som alltid nydelige bilder Line! Og alle kattene dine er vakre men jeg har en spesiell forkjærlighet for Sami, spesielt etter å ha truffet bestefaren hans 
Underbara bilder på underbara katter, hanen ser väldigt kramvänlig ut 
Å så fina katter o bilder…..

Helt super fine bilder. Likte veldig godt det av Knut og Hannah,det sier mer enn ord.Nydelig.
Vilka härliga buskompisar Sami och Hannah är!
Nospussar till syrran och mamma från Boyan! 

Vilka härliga bilder på kissarna!

Jättefina kissar & fina kort. Fast vadå?? Inga söta kattungar? Alla katter "ska"visas upp. De är lika underbara. hela högen!!

Super fina bilder på dina super fina katter..
Tusen takk alle sammen.