Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1245 ggr
SacredSouls
0

Nå er det lenge siden..

..jeg har kommet med noen bilder Skrattande Ikke har jeg noen søte kattunger heller men en fin stor guttebass Kyss

Han er så glad i jentene og her er det Hannah som jakter:

Et heldig bilde av godgutten Kyss

Og som vanlig.. et av min hjertekatt Messi tilsluttKyss

Er liksom Messi i et nøtteskall det bildet der. Full av bus hele tiden og nysgjerrig som få.

Nei jeg må jo ha med et fint bilde av Hannah og Knut. Det er så pent synes jeg:

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Åh vilka härliga bilder! Och vilka läckra kissar KyssKyssKyss

Himmeltinden
0

masse lekre bilder igjen line.. og godgutten din, ser virkelig ut til å være den mega sjarmøren i tillegg;)

SacredSouls
0

Takk.

#2 Ja etter en heller slitsom tenåringsperiode Skrattande har han funnet roen og er en skikkelig kosegutt.Så får vi håpe det holder seg en god stund (bank i bordet) Tungan ute

kalindas
0

Jättefina bilder!

/Elisa

Rovardotters
0

Jättefina bilder på vackra katter!Kyss

MijmuPix
0

Stilige Sami! Glad Han ser verkligen ut att ha fått den där "vuxna" och coola hankattslooken nu när han har lämnat tonårstiden.

…och som vanligt blir jag alldeles hänförd av Messi & Hannah, vilka otroligt vackra paddeluring-kalaspinglor de är! Kyss

ramithi
0

Så fine dem er. Han er veldig fin hannkatten din. Å de to paddejentene du vet hva jeg synesGlad

alltidsiames
0

Åh, vilka härliga katter! Kyss

Bokskogens
0

Jätte vackra katter!

Nilla
0

Gud, vad vacker hon är, Hannah! Underbar! Men Line, vad är det för kamera du har egentligen? Den tar väldigt bra bilder! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Det är knappast bara kameran. Fotografen måste vara vara duktig också.
Tror jag kommer köpa en Nikon nästa gång. Kvaliten på bilderna verkar bättre på dem, än på Canon.

/Elisa

SacredSouls
0

#10 Tungan ute Du gamla goda tant brun,du er morsom du.

Ninja
0

Underbara bilder Kyss

Hanne86
0

Suuuper herlige bilder, Line :) Hele gjengen er jo bare så nydelige! Har Sami begynt og markere eller klarer han holde igjen behovet enda?
Så deilig at han er en god fertil gutt, det er jo bare gull verdt :D

Gi gjengen din masse kos og klemmer ifra oss alle :)

oscarsine
0

Herlige bilder av nydelige katter;-)) En liten ekstra hilsen til Sami fra landsmannen Matti, håper å se dere på utstilling igjen snart;-)))

Klem Pernille.

namsooks
0

alltid lika härligt att se dina fina bilder. Katterna är underbara!Särskilt kortet på Knut och Hannah.

Sami är fin också!!!!

Attacks
0

ENDELIG bilder fra din kant!! Du burde ha en sånn ukentlig bilde spalte her inne,for bildene er alltid en fryd å se på Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

Skrattande #17 Jeg som får så dårlig samvittighet for at jeg legger inn så mange bilder og kjeder vettet av dere Skäms 

Tusen takk alle sammen.

#14 Nåja.. holde igjen og holde igjen Tungan ute Han var ganske ille en periode men er veldig rolig nå for tiden.Er litt overtroisk på dette området her så jeg må ha med en bank i bordet tilslutt ;-)

#15 Vi skal nå iallefall ha med oss Burak begge dager iallefall.Det må vi jo siden det er rett borti gata.

Ohh fine Matti Kyss Gleder meg til å se storsjarmøren igjen.

EvelynKatt
0

Jättefina bilder på jättefina katter!

[lisme]
0

Som alltid nydelige bilder Line! Og alle kattene dine er vakre men jeg har en spesiell forkjærlighet for Sami, spesielt etter å ha truffet bestefaren hans Kyss

nintendo
0

Underbara bilder på underbara katter, hanen ser väldigt kramvänlig ut Skrattande

kattkompaniets
0

Å så fina  katter o bilder…..

Anne-Lill
0

Helt super fine bilder. Likte veldig godt det av Knut og Hannah,det sier mer enn ord.Nydelig.Glad

Liljekatten
0

Vilka härliga buskompisar Sami och Hannah är! Skrattande 

Nospussar till syrran och mamma från Boyan! Kyss

Tozzi
0

Vilka härliga bilder på kissarna!

Siameshona
0

Jättefina kissar & fina kort. Fast vadå?? Inga söta kattungar? Alla katter "ska"visas upp. De är lika underbara. hela högen!!

cerwinvegas
0

Super fina bilder på dina super fina katter..Kyss

SacredSouls
0

Tusen takk alle sammen.Glad