Kattunger selges
Jeg har vært mye opptatt i sommer, så jeg har ikke fått annonsert kattungene som er igjen så mye jeg kunne ha tenkt meg å gjøre.
Derfor har vi enda 4 skjønne pusonger igjen for salg.
Jeg skal til Sverige på utstilling om alt går bra her hjemme den 22 og 23 august på cool cats utstilling. Og kan da ta med meg en liten pus.
Jeg har omsider oppdatert hjemmesiden. Og har begynt å lage blogg. Inne på bloggen fins bilder av kattungene som er igjen og litt tekst. Og på kitten for sale, fins der bilder av foreldrene og stamtavlene… http://www.himmeltinden.com/ .. inn og titt og bli fristet hihihi…
her er Akon igjen…som vil ha nytt hjem nå, sier han…han er nemelig blitt så stor at man skal flytte hjemmefra nå, mener han bestemt:) De andre fins på min hjemmeside og blogg.

En vakker liten prins. En liten gullgutt, som jeg har hørt mye fint om En sjarmerende kar som nok vil gjøre stor lykke i et nytt hjem :)
Jättefin! 
/Elisa
Takker for det…han Akon er en søtnos..som vet åssen han skal sjarmere menneskene rundt seg… Har nå 3 sånne hannkattunger her…så jeg lever farlig hehe…plustelig har jeg beholdt en… men må prøve å holde meg selv i skinnet denne gangen;) Ikke noen flere beholdere nå..
Nydelige alle sammen. Håper de finner seg et hjem nå etter ferien.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus