En god gjerning.
Herom dagen var jeg hos dyrlegen for å sterilisere Shakira,da vi var ferdige kom asistenten inn med en nydelig svart katte frøken på ca 5 mnd,en dame hadde levert henne inn til avlivning for hun ikke ble kvitt henne,jeg smeltet jo så totalt,hun var jo såååå nydelig og var sååååååå kosen. Jeg bestemte meg for å ta henne med hjem og dyrlegen var så glad at de vaksinerte henne og gav henne ormekur. På fredag flytter hun til beste veninnen min og der kommer hun til å få et fantastisk hjem.
Jeg har det så bra med meg selv for at jeg fikk reddet henne og hun slapp å dø,er så godt å kunne gjøre en god gjerning.

Helt underbart!!! Tänk om alla kissar skulle ha sån tur!! Ni ser: svart betyder inte otur!
Hun var helt utrolig nydelig.
Ille når dem leverer inn friske katter til avlivning. Nå spørs det om du klarer å levere deg fra henne da.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vad fint av dig.
Med vänliga hälsningar Lisa
Vilken liten vacker katt…
/Elisa

Den goda gärningen värmde mitt hjärta
Toppenbra att du räddade den fina lilla katten! All heder åt dej!
Du är värd en stor bukett blommor!

Jag får tårar i ögonen. Underbart att du räddade den vackra lilla kissen. Vilken vacker tjej!! Instämmer med Liljekatten : "Du är värd en stor bukett blommor!"
Ja, det var tur att just du var där just då!

En verkligt fantastisk insats av dej. Jag bugar för dej!!

Vilken tur att den fina katten mötte dig i rätt ögonblick. All heder åt dig, kram

Gud så flott at du kunne hjelpe!! hun er jo super vakker..Du har gjort en flott ting Nicole;-))
STOR klem fra Kragerø

Tusen takk alle sammen,jeg er kjempe glad for å kunne hjelpe.
Skjønner ikke at folk kan avlive friske flotte katter,kjenner jeg blir så sint.
Så härligt at thöra!
Grattis till en fin ny familjemedlem som kommer att skänka er mycket glädje!!!!
kram
En stor eloge till dig :)
Jag lovar dig - jag hade gjort exakt likadant som dig
Djur är det bästa som finns enligt mig, jag klarar inte av att se ett djur fara illa eller om det är avlivningshotat. Det märks nog lite här hemma när jag tänker tillbaka på alla djur min familj tagit hand om :)

Härligt att ni kunde ta hand om den fina kissen!
Så flott og edelt gjort… og for en vakker katt;)