Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1537 ggr
Attacks
0

Moteriktige sjarmtroll

Kameraet mitt fant putselig noe riktig så yndig å fotografere:))

Stolte foreldre er Fashion og Bosse. Major blir nok pent nødt til å vente til neste gang.Men det tror jeg går helt fint,så lenge han ikke har noe konkurranse i fanget mitt såTungan ute

Først ut en tjukkas-prins:

11038.jpg picture by attacks_2007

En prinsesse:

11112.jpg picture by attacks_2007

En prins til:

tabbygutt1.jpg picture by attacks_2007

Enda en prinsesse:

11095.jpg picture by attacks_2007

Meg og Line håpet i det lengste at en skulle være solid,men "tabby viruset" gjorde seg gjeldene enda en gang her i huset.Men det gjør ingenting Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Bokskogens
0

Vilka små ljuvligheter! Kyss

ramithi
0

Disse var da riktig så fine. Jeg unner det det virkelig Veena etter alt det du har vært igjennom i år.

SacredSouls
0

Skrattande Tungan ute Men det ser da ut som bruntabby ? Og det er jo veldig pent.

Sååå vidunderlige små Veena. Den nederste jenta der så utrolig fin ut og stjal mitt hjerte totalt Kyss Men alle er så nydelige!

Gratulere så masse med dem.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Tusen takk Randi,det var veldig pent sagt av deg. Men etter motbakke går det rett vei igjen.

Hihi,jeg vet enda ikke om det er SIA n 21 eller SIA b 21. Dem er så lyse under potene enda. Men jeg vil nå helst ha brunt om det står om å velge.

Det er guttene som har smeltet mitt hjerte(som om det kom som en bombe),særlig tjukkasen.Trillrund er han.Selv om broren er bedre. Jeg håper hun nederste blir pen,jeg tror hun blir best av jentene.Da er det muligens en som blir veldig glad:) Hun mørke yter ikke riktig rettferdighet over,for hun er bedre i virkeligheten.  Men uansett hvordan dem ser ut,jeg elsker alle 4Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

Grattis till bäbisarna Veena. Dina två siameser tror jag inte är SIA b21 då de har väldigt mycket färg, min "lilla" tjej fick ingen färg alls på öronen förens väldigt sent och färgen på nosen var MYCKET ljusare så jag tror nog att du har fått det du har önskat, bruntabby.

oscarsine
0

Ja, sier som Randi jeg, disse har du fortjent etter så mye motgang som du har hatt;-)))

Spennende ser de ut, og jeg gleder meg til å se mere til dem ettersom de vokser seg til;-)))

Klem Pernille;.)))

MalinL
0

Grattis till de fina ungarna!

Lejonhjarta
0

Kyss Grattis till sötnosarna. Jättefina prinsar och prinsessor.

EvelynKatt
0

så fina de är!

cerwinvegas
0

Grattis till jätte söta bebisar

kalindas
0

Jättefina!

/Elisa

MijmuPix
0

Ååå vad fina de är! Skrattande Grattis till kullen!

Zandrinos
0

Grattis till bebbarna, dom är jättefina. Tabbyviruset är väl läckertFlört

Juliette-
0

KyssGud så fina bebisar

HeidiK
0

Kjempefine dunboller Kyss

Helenaf76
0

Grattis till sötnosarna! Underbara bebisarKyss

Caroline22
0

Nydelig babiser Veena;-))) Den ene SIA n21 er min favoritt så langt;-)))

Liljekatten
0

Vilka fina bebisar! Den tredje kattungen ser ut att ha en superfin profil redan och riktigt bra haka. Min favvo!Glad

Attacks
0

Takk alle sammen.

Nå har jeg ferie igjen,en hel uke. Den skal brukes til å nusse og susse dem sønder og sammen Kyss

Føler meg heldig som trolig har sluppet unna sjokolade "viruset". Det er  vel bare et tidsspørsmål før dem dukker opp i Eiken også. - he he.

Om ikke så lenge kommer trolig begge de stolte farmødrene på besøk til meg.Det gleder jeg meg masse til. Da blir nok lite søvn og mye kattekos tenker jeg.

#17 De små hilser så masse til Kragerø.Til sin vakre tante Blondie og ubeskrivelige vakre halvsøsken. Dem håper dem har sjans til å bli ihvertfall halvparten like vakre.Skrattande

Nizeli
0

Gratulere så mye Veena,virkelig flotte.Kyss

Mockfjardingen
0

Grattis Veena till så nydeliga bebisar!! Du är väl värd lite lycka efter allt tråkigt som varit. Ser fram mot fler bilder längre fram!!!

[hakkapelitta]
0

Superfina är de! Kyss

Rovardotters
0

Grattis till jättefina bebisar! Kyss

SacredSouls
0

Nei nå vil jeg se litt flere bilder av de små bebisene Kyss

hecajon
0

Jättefina bebisar som drabbats av ett trevligt tabbyvirusKyss Grattis!

Attacks
0

Det er grått og trist og lite fotovennlig vær ute. Kanskje nye bilder til helgen?

Alt er vel med de "små".Dem legger på seg 20 gram eller mere hver eneste døgn og er så gode alle sammen.

Dem har bodd i kjøkkenet i den nye katteungegården min siden dem var 1 uke gamle,for der syns Fashion det var fint dem vendte seg til tidlig he he. Men dem triller ikke så langt endaSkrattande

Attacks
0

Her er beviset for jeg trenger bedre lys. Her er favoritt jenta di,Line.Min også når det kommer til typeGlad

036.jpg picture by attacks_2007

Attacks
0

Vi har holdt barnedåp i dag,så da måtte jeg frem med kamera likevel. Elendige bilder,men men. Det blir nok bedre neste gang.Glad

Jenta i innlegg 27 heter Shady Lady.

Her kommer Desert Daisy:

118.jpg picture by attacks_2007

Så var det tjukkasen,han har fått navnet Sombrero:

sombrero.jpg picture by attacks_2007

Så var det han andre,han er så stram i hodet,så han skiller seg veldig ut i fra dem andre. Alle veier ca likt,men han ser jo så tynn ut.Tung er han. Han har fått navnet Vesuvius:

vesuvius.jpg picture by attacks_2007

Så var det barnevakten da.Han og Major syns dem er veldig spennende.Men Major ønsket ikke å bli med på bildetTungan ute

087.jpg picture by attacks_2007

Når man først hadde fått gå litt på et teppe i stua,så var det ikke noe morsomt å måtte legges inn i hulen igjen,før dem ble bært ut på kjøkkenet igjen:

120.jpg picture by attacks_2007

Så nå Line,nå fikk du sett bilder av alle ,likevel i dag.

Navnene er etter Tequila Drinker:)

Beige
0

Vilka små godingar Kyss

Grattis till kullen!

Rithwa
0

Med alla tråkigheter som du har varit med om så önskar jag dig all lycka och framgång med dessa ljuvliga varelser.

kalindas
0

Gillar Vesuvius. Men även de andra är jättefina! Kyss

/Elisa

Attacks
0

Tusen takk.

#30 Men det er vel sånn oppdrett er,det går opp og ned.(nå er ikke Whisper sin tragiske og urettferdige bortgang medregnet) Ikke sikkert alle har fått med seg vi måtte kastrere Zalinaz også.Måtte og måtte….men etter 3 stygge livmorsbetennelser så fant jeg det tryggere å kastrere henne. Men vil jeg ha tilbake linjene,så er ikke det noe problem i det hele tatt.Men jeg er ikke så sikker på jeg vil det. Men med så mange man samarbeider med,så er det ikke slutt på hvitflekks katter her i hus. Til neste år gjør jeg en hvitflekkparring igjenGlad Og etterhvert kommer jo han flotte røde russeren opp fra oppdretter til Zalinaz,så fremtiden er det lov å drømme om.

Men jeg er så glad og stolt over Fashion.Første kullet mistet hun jo alle bebisene,som kom 1 uke for tidlig.Men så tok hun helomvendig og beviser hun er akkurat som sin mamma og morslinjene bakover - hun er en super avlskatt. Hun er så laidback og cool. Det kommer sikkert til å bli like morsomme lite stressende småtroll ut av 4-kløveret mitt. Nå skal jeg ikke utelukke pappan,Bosse. For han ble jeg ekstra godt kjent med,etter som parringen var her hjemme,da det passet Hanne best. Han er også en supersnill koseklump.Vakker er han også.

Nebukadnesar
0

Nydelige er deKyss

SacredSouls
0

Kyss ÅÅÅ Gud så fine bilder av gjengen. Så stilige navn de har fått også.

Shady Lady er nyyyydelig!! Men det er jaggu de andre også.

Spesiellt han siste tabby gutten ser også fantastisk ut med super topp.Han kommer nok til å bli noe spesiellt når han blir stor.

Rufus er en så søt barnevakt Kyss

Det er så herlig at det gikk så fint med disse små.Jeg er så glad for det.

Attacks
0

Kan ikke du søte,snille Line komme bort her om noen uker å plukke ut en beste jenta og gutten? Jeg tror jeg har blitt hjemmeblindTungan ute

De 2 beste skal om der ikke dukker opp defekter flytte til utstillingshjem. Jeg skal beholde en jente selv,og for jeg som sjelden går på utstilling trenger slett ikke den mest flashy. Tenk så deilig at andre gidder stille ut,så får jeg PR i samme slengen he he.

Bebisene er ute å går litt på et teppe hver eneste dag.Da er både Rufus og Major der å passer på. I dag begynte Major å vaske Desert Daisy i øreneKyss

Stakkars små,tenk om alle de store skal passe på dem når dem skal lære å bli selvstendige, kanskje ingen av dem noen gang kan flytte hjemmefra?Skrattande

SacredSouls
0

#35 ÅÅ det skulle jeg gjerne gjort.Kunne tatt med meg et par -tre stykker hjem også Skrattande Ja det er veldig lett å bli hjemmeblind. Helt enig.

oscarsine
0

Åååå der var de nydelige bebiseneTungan ute Disse er super spennende å følge med på;-))

Også Shady LadyKyss hun burde jo nesten få flytte til Oslo he heFlört

Klem Pernille.

alltidsiames
0

Åh, den sista bilden är förtjusande… Så fina kisar!

Attacks
0

Takk igjen.

Så klart Pernille,du trenger litt mer mønster i hverdagen.Skrattande

MijmuPix
0

Ååå vad söta de är! Skrattande

Attacks
0

Jeg føler meg litt som " Oops,I did it again"Cool

Der er en i hvert kull som bytter kjønn ved 3 ukers alder,med unntak av Secret og Decibell sin "Sue", som var en jente,helt til det viste seg å være en gutt ved 6 ukers alder.Er derfor han fikk navnet  A boy named Sue.Skrattande

Vesuvius er ikke lenger en gutt. Men siden jeg liker så godt navnet,så har jeg heller  gitt tjukkas-Sombrero dette navnet.

Så er er den nye Vesuvius Kyss Han blir en hjerteknuser.Det er han i grunn allerede.

Sombrero-2.jpg picture by attacks_2007

Gamle-Vesuvius har fått navnet Ruby Rita.

Nå kommer jo Hanne og Helen til meg  i morgen (tirsdag) Mulig jeg kan få litt hjelp til nye bilder da.

Der er en veldig god venn av meg som muligens skulle ha en av siameserguttene.Nå blir det vel valgets kvaler,om hun skal ha en gutt eller jente hehehe. Men vi har ingen hast med å bestemme oss her i huset.

Her er et annet bildet av pratekverna i kullet. Du verden så mye hun har så si,og hun kan aldri bestemme seg for om hun skal opp eller ned,være i sengen sin eller gå på tur på gulvet. Nicholas kommenterte det i dag før han la seg,hun der lyse orientaleren har jo allerede begynt å løpe.

SL2-1.jpg picture by attacks_2007

Hun er jammen heldig som har sånn en snill og tålmodig mamma:

091-1.jpg picture by attacks_2007

Nizeli
0

Fy søren for et lekkert kull Veena,kan du ikke sende meg den ene jenta og den ene gutten,eller shit au,send hele kullet,hehehe.Kyss

SacredSouls
0

Ohhhh for et utrolig flott kull dette er KyssKyss

Superduper skjønne hele gjengen Veena.

Attacks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jhuuuu.

Nå har jeg fått bekreftet mistanken min som har ligget på lur de siste dagene. Mørke på nesa,men veldig lyse under beina.

Siameserene mine er ikke SIA n 21…. dem er favoritt tabby fargen min - nemlig SIA a 21Glad

Jeg koblet aldri jeg kunne få blått,jeg hadde bare brunt og sjokolade i hodet mitt. Gjett om jeg er glad.

Nå har Hanne og Helen reist.De var et knallkoselig besøk,og masse kattungekos.

Ruby Rita har fremdeles en fantastisk profil og hake.

Helenaf76
0

Åh vilka läckerbitar du har därhemma! KyssKyssKyssFaller ju som en fura för dem!

Liljekatten
0

Åh, vad jag blir avundsjuk! Jag vill också ha blåtabby…Skrikandes

Attacks
0

Nå har jeg fått orden i bildene vi tok. Hanne hjalp meg å holde dem.

Major passer godt på at småjenter ikke går for langt avsted Kyss

stttekontakten.jpg picture by attacks_2007

Så var det gullene mine,på rekke og rad:

ShadyLady-1.jpg picture by attacks_2007

039.jpg picture by attacks_2007

DesertDaisyhjemmeside.jpg picture by attacks_2007

Vesuviushjemmeside.jpg picture by attacks_2007

Attacks
0

Du får nyte bilder av disse innen dem flytter.Jeg skal heller ikke ha noen blåtabby som en beholder. Egentlig tror jeg bare jeg skal beholde alle 4 Tungan ute

[hakkapelitta]
0

Vilken är till mig nudå? Jag ser ingen skullnad på dem Oskyldig

Attacks
0

Du får vente til neste år Jenny,så skal jeg lage en sys venn til KikuTungan ute En sånn homozygot sys hahahaha.Skrattande

Liljekatten
0

#48 Ja, du får lova att sätta in många bilder på dem framöver. De är ju helt ljuvliga! Kyss

[hakkapelitta]
0

#50 Skrikandes

kalindas
0

Gudomligt fina! Kyss
Men är du säker på att de är blå? Se lika mörka/ljusa ut som Elaine här och hon sägs ju vara brun…Obestämd

/Elisa

Attacks
0

Begge er blå på halene sine også. Men jeg har hele tiden fokusert på nesespeilet,men samtidig forundret meg over potefargen deres. Den er ikke slik som SIA n 21 bebiser skal ha. Og jeg kan jo få blått også i denne kombinasjonen,en jeg har hele tiden gått å trodd jeg mest sannsylig fikk n og b,og glemte helt bort det blåGlad

Jeg sa det til Hanne og Helen med en gang dem kom på besøk i dag,at jeg syns mine SIA n 21 er så merkelige.Da utbrøt dem i  kor,jammen  Veena disse er blå. Da ble jeg glad Skrattande

SacredSouls
0

Skrattande Dine ikke fullt 100% brune ble blå Tungan ute

Suuuuupre alle sammen. Jeg er helt i ekstase over han ene siameseren.. eller er det kanskje den som er jente det nå ?

039.jpg picture by attacks_2007

Nydelig!! rett og slett.Hvis dette er blå tabby jente så SKAL du beholde henne Skrattande

Attacks
0

Det er den som ble til Ruby RitaSkrattande

Nei,jeg vet ærlig talt ikke hvem som beholdes. Jeg tror mer på Desert Daisy,for hun er OSH + hun har et sinnsykt vakkert mønster og kontraster. Ticket er ikke bare ticket,akkurat som det finnes dårlig og god spotte mønstrede katter også osv. Dessuten kan jeg ikke lage OSH med en siameser uten å da trenge en OSH i fremtiden.

Men jeg skal ærlig innrømme jeg sliter haha,vil beholde alle 4.

Desiree har nå flirt godt over kjønns og fargebytte.Skäms Men det er nå Veena i et nøtteskall det. Siamesere er skapt for å lage hodebryTungan ute

Hvis det blir gutten som blir reservert,så kan heller Ruby Rita flytte til Krokstadelva omegnCool

SacredSouls
0

Da beholder du to jenter,enkelt og greit Kyss

Haha neeei jeg skal ikke ha tabby jeg,enda så ubeskrivelig vakker den frøkna der var.

kalindas
0

Tittade på Elaine och hon är brun på de trampdynor som inte är vita. Så gissar att tjejen är bruntabby här.

SIA och SYS är tråkiga då de föds alla vita. Men det är lite spännade när de börjar få färg, alla gissningar innan man vet vad de kommer bli..Glad

/Elisa

SacredSouls
0

#58 Tråkiga SkrattandeNei det er jo det som er gøy. Den ulidelige spenningen om det titter frem farge eller er en liten røding/creme/padde bebis.

kalindas
0

Jo det är det jag menar. Tråkiga som vita och nyfödda. Då är Orientalbebisar roligast. Men sen är de roligare att gissa färg på då de växer…Glad

/Elisa

alltidsiames
0

Åh, små blåa tassar att lukta på… så fina de är allihopa!

MijmuPix
0

# 55 : Jag är helt enig med dig, den där lille bebben var helt underbar!
Meeer bebisbilder Veena! Skrattande

Attacks
0

Emma,jeg syns du skal ta med deg Line å komme på overnatting her:))

Shady Lady er så glad i mennesker at hun begynner å vaske på klærne bare hun blir tatt opp hehe.

Det burde være nok til å få dere hit på besøk velOskyldig

EvelynKatt
0

#52 Jag kan ta hand om en sys i ditt ställe =P

Vad fina de är, Veena. Men de växer så fort!