Feng har förvärkar
Idag har det kommit pyttelite blodblandad vätska och så har det varit en del förvärkar. Hon andas lite fortare än vanligt idag. Nu ska det nog bli förlossning snart! Det börjar se ojämnt ut på sidorna, som om det blir ett udda antal ungar. Jag har handlat gott om mat så att jag kan isolera mig här hemma så länge som det behövs. Det känns väldigt stort och spännande! Hon kommer och vill ha ryggmassage med jämna mellanrum, så äter hon lite, sen går hon runt mellan fyra olika liggplatser. Igår bäddade hon med min undertröja i bolådan så vi får väl se om det blir där eller om hon har hittat något annat ställe. Min dotter är på seglarläger och kommer att missa alltihop och jag har ställt fram mjölk, peanger, handdukar etc. för att försöka klara mig utan min duktiga lilla assistent. Jag undrar om det blir inatt eller imorgon? Det verkar lugnt nu fast hon kan knappt ligga stilla för de rör sig rätt mycket därinne. Jag tränar på att "slunga" kattungar med fjärrkontrollen
. Hur lång tid tror ni att det tar nu då?
Det kan ta upp till två dygn till. Själv tror jag alltid att det börjar tidigare än vad det gör.
Denna gången lyckades jag t.o.m. somna och vakande av att Ellie var född. 
Håller tummarna att allt går bra. Ska jobba i några dar annars hade jag gärna hållit dej sällskap via telefon. Men du får ringa och hålla Lotta vaken..
/Elisa
Då har du nog bebisar inatt som det låter.
Håller tummarna att allt går så där jättebra utan att du behövar slunga och använda kattmjölken.
Jag ska väga fjärrkontrollen nu och öva på det momentet också

Åh vad spännande!! Håller tummarna att allt går bra!!!
Så spennende. Masse lykke til. Du får finne frem noen filmer å se på og en bok eller to.
Kanskje de kommer i natt,jeg tror det 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack allihop, det känns bra att ha ert stöd, den här sajten är viktig för Feng och mig!

Så spännande
Håller en tumme att allt går snabbt och bra.

Å vad spännande! Skriv hur det framskrider. Lycka till å pussa Feng.

Hoppas att allt går bra nu!
Jag håller tummarna för söta Feng! Det här klarar matte galant! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus