Ni känner honom som Hulken.

En sån stor kille han har blivit! Stilig!

#1 Ja han är ju 2½år nu hihi
Åh de där röda! 
Med vänliga hälsningar Lisa
Oj, vad stor och fin han har blivit!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jättevacker! 
/Elisa
Riktigt stilig kille! 

Snygg. Ser lite sträng ut:)
Underbar =) Har han fått deijta än då?

Jätte fin kille

Vilken läckerbit! 

#8 Han är kastrat, även fast jag fått utskällning av domare på utställning för det.. men vad gör vi när ingen vill låna.. bara en som försökte låna men honan ville inte. Har iofs fått förfrågan 1år efter kastreringen men då är det lite väl sent
Tack alla roligt ni gillar våran rödtott.. Han är en regäl kille 
Förfrågningarna har alltid en tendens att komma försent…
Var själv sugen på honom till Skatan. Men köpte Odin och sen var det försent.
Men han mår garanterat bättre som kastrat.
/Elisa
Jag hade lånat honom varje dag! :)
Med vänliga hälsningar Lisa
Så fin og god gutt han er.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#12 Haha han mådde inte dåligt som fertil men hans stackars matte som fick torka kiss 
Ja förfrågningar kommer alltid försent men på Vincent verkar dom ramla in i tid..
Oj vad stor han har blivit! Han är fortfarande lika stilig! Kastrerade hankatter tycks bara bli bättre med åren
("Oh jaa!" hälsar Kingston, kastratherre)

#16 Ja det ser jag verkligen på min skogkatt som var så fertilsmal och nu 2kilo senare mår han nästan lite för bra 

Svårt å spara fertila hanar. All heder till er som gör det! Men vacker är han iallafall!

#18 Är bortskämd med skogkatter, kastrera en vid 3½år har en nu 15månader som inte ens funderar på att visa fertilhet mer än att ropa lite. Mammas skogkatthane blir 3 i år.. sen har man orientaler haha.. hoppas min Vincent blir snällare
han kan väl tro han är en skogkatt

#18 Kan ju tillägga Hulken(Alfons) faktiskt vara 1½år när han kastrerades så ganska gammal ändå
Hærlig han er.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Fin kille

Tack alla 

Stiliga pojken

Vilken stilig kille