Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1511 ggr
Uriel
0

Min första kat IV katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen hämtat hem S*Mockfjärdingens Indian Imbra, min första underbara oriental.Hon är som en liten gazell, så olik mina två La Perm. Jag är ny på sajten men en flitig läsare sedan länge.

Mvh Lotta

BaraLisa
0

Grattis! Vilken snygg tjej! :)

Med vänliga hälsningar Lisa

Helenaf76
0

Grattis till snyggingen!

Caroline22
0

Stor grattis;-))) Min Kalle er pappa til dun lille prinssesse;-)))

Uriel
0

Tack snälla ni!Glad

Hon har tagit oss med storm och vi är alla helt förälskade!

Beige
0

#4 Vilken fin bild.

Grattis till din första oriental, det blir snart fler ska du se Flört

och välkommen som författare på sajten.

Vad kul med La Perm, jag gillar deras päls och morrhår (jag har bara sett dem på bild hittills).

kalindas
0

Grattis, till en vacker tjej! Kyss
Såg hennes syster i Varberg i helgen.

/Elisa

Ninja
0

Vilken fin liten tjej! Kyss Grattis!

Attacks
0

Så heldig du er,som ble eier av henne. Nydelig navn har hun,og hun har så nydelig lekker farge.Masse rødt i segKyss

Hva blir jeg? Olde(mat)morSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Uriel
0

#5 Tack!

Det känns som det skulle kunna bli en till så småningon, gärna en solid chokladSkrattande.Fast just nu njuter jag av Imbra.

La Permen är också en fantastisk katt med temperament åt oriental hållet.

#8 Ja, jag hade tur som fick henne. Trodde knappt det var sant i början.

Mockfjardingen
0

Åh, min lilla solstråle! Det är tomt här hemma efter henne, men jag vet att hon har det jättebra hos dig och dina lockiga prinsar;) Tack för att du tar så bra hand om henne!!!

Lotta- Har precis tittat på alla bilder jag fått, de är jättefina! Nya kameran??

/Anna

Uriel
0

Ja Anna, nu får hon fortsätta stråla här i Skåne istället! Tack för en underbar katt Anna! Det kunde inte blivit mer "rätt" och jag upphör inte att förundras över henne. Jag måste ha drabbats av "orientalsjukan".

Hon gillar verkligen Cloneys  lockar, hon burrar in hela huvudet i hans mage Skrattande.

Hälften av bilderna är tagna med nya kameran. Förhoppningsvis ska det bli ännu bättre bilder i framtiden, efter fotokursen.

Grattis till Grazies BIS i helgen!

/Lotta

Juliette-
0

Grattis till en fantastisk tjej Kyss

Siameshona
0

Jättefin tjej. Som hon ska mysa & burra in sig med sina lockiga kompisar kalla vinterdagar. Mysigt!

cerwinvegas
0

Grattis till din första oriental..Hon är jätte sötKyss

HasseH
0

åh, vad glad man blev av att läsa den här tråden. Grattis!

Liljekatten
0

Grattis till en jättefin tjej! Glad

hecajon
0

Välkommen till den underbara oriental världen som är svår att ta sig ur när man väl hamnat där, och grattis till nya tjejen, så söt hon ärKyss

Uriel
0

Jag tackar alla så mycket igen… Här kommer en bild på lock-prinsarna