Fotomodell i det gröna.
Min lillkille S*SiMyKeth SoulLove of Okonorway, i vardagen "Love", växer så det knakar, han är redan 6 månader och min älsta dotter tog ut honom för lite modellande på tomten, men han gillade inte riktigt gräset, så det tog ett tag innan han slappnade av och det blev några bilder. Men så här blev det….
// Malin
Foto: Sofia Hallgren
Den tredje bilden! 
Du måste bara tävla med den i sommartävlingen!
Jättefin!
/Elisa
Ja, vilken liten snygging!
Med vänliga hälsningar Lisa
#3 Ok, kan jag väl….gjort.
Tack! // Malin

Stilig kille i gröngräset!

Vad vacker han är på foton!!
Min Atos tog det nästan ett år innan han gillade gräs och grus. Även idag så föredrar han asfalt. Min asfaltblomma! =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Ha.ha han ser för härlig ut i sin iver att få fatt i "piskan" Snart vill han ha gräs under tassarna dagligen

Snygg kille!

Fina bilder på din lilla kille som är jätte gullig

Vilken tjusig kille! 
Finfina bilder!

Va vacker han är! Min Blåsan har ett helt annat steg när hon går ute än inne. Går mkt mer avslappat inne.
Nydelige bilder!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Björkstakatten visar upp raser på Nolia denna vecka och idag var vid där med Kobold och SoulMate, SoulLove var där han har vuxit och blivet en stor och fin kille som liknar sin pappa väldig väldig mycket. En jättestiligt kille har han blivit. Vi var vi ett glatt gäng som visade upp huskatt, rexar, siameser, perser, exotic hoppas jag inte har glömt någon ras.
Rithwa
Tack Rithwa! Du vet ju att han är så här fin för att han bara äter persermat.
Det var mycket trevligt idag på Nolia i Umeå. Den som har möjlighet besök gärna BJKs monter i "ungdomslandet".
Tack för era snälla kommentarer om lillkillen och korten. Han har verkligen en annan gångstil ute, mycket hög benföring och behöver skaka av allt äckligt som känns i gräset med ett ben i taget. Men visst, han vänjer sig nog, lagon till att snön lagt sig här.
// Malin