Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1654 ggr
kalindas
0

Fyra veckor

Bebisarna är nu fyra veckor. Glad

Kalindas Elaine

Kalindas Elliot

Kalindas Ellionora

Kalindas Elissa

/Elisa

Liljekatten
0

Åhhh, Elliot!!! KyssKyssKyss Fast de andra är alldeles förtjusande de också! Flört

hecajon
0

Ja, den där Elliot är det något alldeles speciellt medKyss. Elaine verkar ha en bamse haka, eller? Söta är de allihopa, men rackarns vad fort de växer.

BaraLisa
0

Det är något extra med "fläckiga" orientaler! Underbara allihop.

Med vänliga hälsningar Lisa

kalindas
0

Tror inte hon har en så stor haka. Är nog bilden som luras. Vägrade vara med på några vettiga kort i dag.

/Elisa

Attacks
0

Denne gangen det brunspotten jeg falt mest for.

Hihi,neste uke blir det enda vanskeligere med å få dem til å posere fint for fotografen.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Förhoppningsvis går det att lura dem mer med leksaker nästa vecka. Fast då får väl hela gänget kaninöron..Skrattande

Hela kullen är väldigt jämn typmässigt. Alla har superfina profiler. Elissa har än så länge bäst haka och öronstorlek. Ellie har toppen och bredden.
Blir svårt för mig att välja vilken av de två jag ska behålla…Obestämd

/Elisa

Helenaf76
0

Åh de är bara så underbara!!Kyss Tackar för puss och klappstunden med dem i går Skrattande

alltidsiames
0

De är för gulliga.

Quetta
0

Men åå så söta. Den där åldern får mig verkligen att vilja ha kattungar igen.

Corny
0

Oj så fina de är alla fyra! Jag kan inte heller bestämma mig för om det är Elissa eller Ellionora som jag ska åka och hämta!

Boromir
0

Så fina småttinga! Elissa fastnar jag lite extra för. // Malin

kalindas
0

Nja..
Vi kan ju alltid göra en deal där du köper den som jag väljer att inte behålla…Flört

/Elisa

BaraLisa
0

#12 Hahaha! Man kan göra så.

Med vänliga hälsningar Lisa

Juliette-
0

Åh dom är så fina.. jag gillar till och med en brunprick när jag ser dina charmörer

SacredSouls
0

KyssElliot er jo bare noe helt utenom det vanlige. Så herlig! Min store favoritt.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Siameshona
0

Helt underbara är de!!! Puss på demKyss

cerwinvegas
0

Oj vad de växer..& så underbara Kyss

De är klart att du ska behålla en svart/vitKyss ingenting att fundera påSkrattande

Lejonhjarta
0

Underbara dom är! Elisa du e rolig. Ville dom inte va m på bild idag? Å ändå blir bilderna så bra!Förvånad Mina vill aldrig va m på bild. Tvångskomendering.Skrattande

Mona22
0

vad söta de är!

acas
0

Dina småttingar ser jättefina ut och min favvis blir Elliot..

Hälsningar Anna & cats

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com