Off topic - utanför ämnet
Det är många här som skriver nya inlägg om sina katter, utställningsresultat, kattungar, sjukdomar mm och det är verkligen toppenkul och oftast mycket intressant att läsa. Stor eloge till alla som gör denna sajt så levande!
Men det är inte många inlägg som inte handlar om katt. Visst kan vi väl skriva om annat också. Det kan ju i princip handla om vad som helst. Allt från recept och andra hobbys till TV-program och att vi grälat med gubben. 
Eller är det bara jag som tycker det? Jag tänker i alla fall börja med att lägga in ett recept på min favorittårta. 
Ja såklart kan vi det
Flott initiativ Lotta,for den paien skal jeg lage 
Uansett hva man har lyst til å ta opp så er vi jo her for hverandre. Vi begynner å bli godt kjent og det er alltid koselig å dele litt "hverdagslige opplevelser" synes jeg da.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Det blir mer levande när vi småpratar också!

Så klart vi kan skriva om andra saker än om våra katter! Det tycker jag ialla fall!
Ska genast kolla in receptet.

Gärna om nån har nått snabbt, lättlagat som e nyttigt i matväg. Har ide-torka och fantasibrist just nu.
Bra, Liljekattens, visst kan vi prata om annat än just katt. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Så då har vi varit nere i småland och prövat denna goda tårta hos Liljekatten. Hela familjen var överrens om att den var jätte smarrig!! Tack så jätte mkt! Ni måste prova att baka den ni som inte redan har gjort d. Även ja ska göra den.
Är det nån som har recept på annanaspaj? Finns ett dunder enkelt recept men hat tappat bort d. Vet att det bara var att röra ihop lite å sen bara gegga ut……

17 åxå! D lät ju gott, nu blev ja hungrig!!!
#6 Tack själv! Hur kul som helst att ni kom på besök! Har lagt in en ny tråd med "min" ananaspaj åt dej. Tror tyvärr inte det är riktigt samma som du menar.
#7 Ser supermumsig ut! Gör en egen tråd med receptet annars kanske många missar den och det vore ju synd.

Ok. Kanske inte grälat med gubben- men va faan. han ringer mig på jobbet för att det ej finns ström. Man el mus?? Va ska jag göra?? Är det mitt fel? har jag tagit med den till jobbet kanske??
#10 Skitgubbe ;)
Med vänliga hälsningar Lisa
Brukar finnas en fin liten knapp man klickar upp om strömmen gått. I alla fall i moderna lägenheter.
Dvs om den inte gått i hela kvarteret.
/Elisa

En jag känner berättade just en historia: Hon hade varit på "American Classic" under gallerian. de säljer liggande katter. Hon frågade: är inte dessa gjorda av riktigt kattskinn? Hur kan ni sälja sånt?
Då skriker biträdet: VI GILLAR ATT TORTERA KATTER.

ASG ja den frågan har hon nog hört till leda!
Har för mig att de där (enligt mitt tycke) fula katterna är gjorda av kaninskinn.
/Elisa