Ny: Simon's cat
De är så himla bra!
Hade den inte sett ut som en huskatt. Så hade jag garanterat sagt att det är en siames…
/Elisa

Tror dom filmat Vincent 
Han är den smäckraste katten här hemma men den klumpigaste av dom alla hahaha
Jag älskar de där filmerna! Passar så bra in, när det är något som flyger runt så blir båda katterna som två bulldozers. 

Så likt mina katter, speciellt när flugan dog, matte hjälp mig att få fart på den igen
Hahaha den minnet meg bare så om Messi og hennes runder når det er en flue inne i stua.Fullstendig likt.
Selvom det som regel da er at Sami kommer vandrende,ser flua og spiser den opp og vips er moroa over for Messi 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hahaha, vilken underbar filmsnutt!
Första halvan av filmen var precis som här hemma när Boyan får syn på en fluga. Hon ser bara den och inget annat och hon är snabb nog att fånga den fort, men tack och lov ska hon inte mata mej med den utan smaskar glatt i sej den själv.

Verkligen älskar Simons Cat!!
Gick precis med i facebook gruppen…
/Elisa
Underbar 
Påminner mycket om min attack-birma Smilla, hon är ett superproffs på att fånga allehanda insekter. Jag tror inte att hon vet att birman är en hyfsat lugn ras men det kan ju bero på att hon lever tillsammans med racer-orientaler.

#7 Ja me. Han e hel skön!
Mammas huskatt Eliot på Pricken! Sammet gillar f ö oxå Simon's cat. Hon satt som trollbunden och jag hade inte ens ljudet på. 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
*Gapflabb* ser både min Cornish Rextjej Penny och vilda OrientalSivan i honom….
han blir min favvis!!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan