Snälla rädda oss!
Det är i alla fall vad man kan tro dessa bebisar tycker då jag försöker fotografera dem. 
Blir lite bildserier här på bebisarna här. Kvaliten på bilderna varierar. Men en tydlig bild vad de tycker om att vara fotomodeller…
-------------------------------------
Först ut charmige Elliot.
En cool kille (syns inte på bilderna) med alla tassar på jorden. Ser ut att bli riktigt snygg!
Favorit sysselsättning - Sova
/Elisa
Sen har vi söta Elaine.
En pratig liten tjej med otrolig charm.
Börjar mer och mer misstänka att hon är tabby då ränder på svansen ser ut att dyka upp…
Favorit sysselsättning - springa fort
/Elisa
Lilla spottade Elissa är den blyga i gänget. Hon har ännu inte utmärk sig lika mycket som sina syskon. Men söt som en liten docka är hon!
Favorit sysselsättning - filosofera
/Elisa
Sen har vi den där Ellionora.
Har ju inte tänkt behålla någon svartvit! Men chrmigare tjej får man leta efter.
Favorit sysselsättning - prata och charma
/Elisa

#3 Hon är underbar Kalinda.. Klart du ska behålla henne och komma och para henne med Vincent sen 
Fresta mig inte!
Just nu är hon typmässigt snyggast, har sin pappas superpäls och den enda som sitter stilla och är tyst då man bär henne.
Men hon är gränsfall när det gäller mängden vitt och måste använda bicolour på henne om jag ska behålla…
Men tanken har ju från början varit att behålla Elissa.
Vi får se vad som händer. De är inte tre veckor ännu och mycket kan ské.
/Elisa

#5 Jaha hon ser ut med mycket vitt på bilderna men men Vincent är ju bicoulor så hihi
Mest vitt under magen. Tror hon är inom gränsen 03. Men en bättre krage hade inte skadat.
/Elisa
Elliot får gärna komma och gömma sig hos mig 

Sötnosar
Vilka underbaringar!!!
Tror också sysen är tabby. Hon har ju tydliga ränder vid ögonen.

Syntes helt klart at bico bebisene dine ser best om nå;-))) Og det er ikke fordi jeg elsker sort-hvite jeg sier det…..
Men herlige er de jo alle;-))))
Pernille.
De är helt underbara! 
Men jag tycker att Elissa ser ut att vara en kille på bilderna, eller ser jag helt fel? 

Håller faktiskt me #12 på alla punkter och på den sista så trodde ja ögonen lurade mig. Bilden kanske e tagen ur en konstig vinkel? Men MKT söta gryn!

Vad stora de blivit. Riktiga hjärtegryn! 
Jag tycket också att hon såg ut som en kille när jag tittade på bilderna. Så jag var tvungen att kolla rumpan på henne.
Men det är en tjej. Hon har bara väldigt tydliga kuddar…
Bildbevis…
/Elisa

Ååå vad söta!
Älskar Elliots nosfläck!
Och Ellionoras mustasch! 
Elissa är nog min favvis ändå, även om Ellionora ser ngt bättre ut just nu. Elissa är ju bara så söööt och inte alls dålig hon heller!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Åååh, jag måste titta igen på dina fina bebisbilder. Vilka underbara kattungar du har!
De är underbara! Förstår att du är stolt som en tupp. Min favvis är fortfarande Elissa…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Så nydelig gjeng.
Ja denne gangen ble min favoritt Elissa også. Guuud så skjønn hun er.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

De er nydelige, Jeg bled forelsket i Ellionora, men alle er virkelig nyedelige.
Bebisarna tackar..
Elissa blir bättre och bättre. Hennes personlighet kommer fram mer och mer nu.
Tror alla fyra är bra typmässigt. Jämför jag dem med Otto i samma ålder, så har de bättre toppar och mer bredd.
Ska se om jag kan fixa 3v. bilder i dag.
/Elisa