Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 888 ggr
hecajon
0

CCC kattutställnig 22 -23/8

Tänkte mest fråga om någon mer ska dit, jag själv ska ställa min Maja(GIC S*Ödesby´s Felicia OSHn) söndagen den 23/8 för första gången som kastrat, men sen såg jag att de har förlängt anmälningstiden för alla!!!, passa på om ni vill och är sugna!

Beige
0

Jag har anmält min orientalpojke S*Concinnus Lennon till lördagen.

Det vore kul att få se din Maja live någon gång för om jag minns rätt så är hon kullsyster till en av mina "idoler" Fernando men det tycks inte bli på den här utställningen heller, tyvärr.

Juliette-
0

jaha den var jag sugen på men jag kan nog inte lura någon att åka med min *körkortslös*

farahdiba
0

Passade på att anmäla min SIA b Imatra och hennes son Bohater sys b 03 Skrattande.

hecajon
0

#1 Du får nöja dig med Fernando på Lördagen, visst är det typiskt att man alltid tar olika dagar!!! Om Maja sköter sig och är lugnare och mer harmonisk nu när hon ställs för första gången på 2år, lite bebisar och kastrerad, så kommer jag ställa henne mer framöver.

#2 Tyvärr, för stor omväg att hämta upp dig, hade varit kul att ses igen och att få se din Vincent hade ju varit en dröm

#3 Båda dagarna?

farahdiba
0

Blev söndagen,har inte möjlighet att ställa på lör.

hecajon
0

Kollade in på CCC´s hemsida och det finns fortfarande platser kvar i samtliga kategorier och anmälningstiden är förlängd till 31/7

#5 Då syns vi på SöndagenGlad