Siames iFokus

Siames

Etikettfoder
Läst 1068 ggr
Lejonhjarta
2009-07-19 15:53
0

Tillskott

Brukar ni ge digivande mammor något tillskott till deras vanliga mat? Tex vitaminer eller liknande? Tycker Blåsan är lite sämre i pälsen nu så jag funderar på om hon behöver mer av nått.

kalindas
2009-07-19 16:18
0

Lite extra protein och fett är väl aldrig fel. En del honkatter kan gå ner sig regält då de har kattungar.
Vet att en del köper Hills A/D och ger om extra till sina honor.

/Elisa

Zandrinos
2009-07-19 17:49
0

Du kan även ge kattungemat. Jag ger RC kitten och Whiskas blötfoder junior.

Rå äggula är bra för pälsen, men ge inte rå äggvita.

kalindas
2009-07-19 18:22
0

Glömde säga det.
Skatan får RC babycat. Hennes mage verkar tåla den maten bra. Katten shimrar här.

/Elisa

Attacks
2009-07-19 20:38
0

Mine hunnkatter er litt merkelige de 3 første ukene. Da spiser dem knapt tørrfor.Det faller rett og slett ikke i smak. Og der 2 både kittens fra Hills og 2 ulike RC typer å velge mellom.

Så her vil mine kattemødre ha enten whiskas bløtfor i porsjons pakkninger.Skal være den i gele,og ikke i saus. Eller til nød Sheeba i porsjons pakkninger,aller helst den med laks i smaken.

Men for melkeproduksjonens del,så er væske viktig,så det gjør meg ingenting av dem forlanger bløtmat.

Hills AD er heller ikke poppis,for der er det ingenting å sette tennene i.

Bozita som er mer næringsrikt smaker også vondt i hel-amme- perioden syns dem.

Men men,pelsen skinner,magen er fin og mammakattene er fornøyde. Når bebiser hos oss er ca 3 uker gamle igjen,så smaker tørrfor veldig godt igjen.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/