Tillskott
Brukar ni ge digivande mammor något tillskott till deras vanliga mat? Tex vitaminer eller liknande? Tycker Blåsan är lite sämre i pälsen nu så jag funderar på om hon behöver mer av nått.
Lite extra protein och fett är väl aldrig fel. En del honkatter kan gå ner sig regält då de har kattungar.
Vet att en del köper Hills A/D och ger om extra till sina honor.
/Elisa

Du kan även ge kattungemat. Jag ger RC kitten och Whiskas blötfoder junior.
Rå äggula är bra för pälsen, men ge inte rå äggvita.
Glömde säga det.
Skatan får RC babycat. Hennes mage verkar tåla den maten bra. Katten shimrar här.
/Elisa
Mine hunnkatter er litt merkelige de 3 første ukene. Da spiser dem knapt tørrfor.Det faller rett og slett ikke i smak. Og der 2 både kittens fra Hills og 2 ulike RC typer å velge mellom.
Så her vil mine kattemødre ha enten whiskas bløtfor i porsjons pakkninger.Skal være den i gele,og ikke i saus. Eller til nød Sheeba i porsjons pakkninger,aller helst den med laks i smaken.
Men for melkeproduksjonens del,så er væske viktig,så det gjør meg ingenting av dem forlanger bløtmat.
Hills AD er heller ikke poppis,for der er det ingenting å sette tennene i.
Bozita som er mer næringsrikt smaker også vondt i hel-amme- perioden syns dem.
Men men,pelsen skinner,magen er fin og mammakattene er fornøyde. Når bebiser hos oss er ca 3 uker gamle igjen,så smaker tørrfor veldig godt igjen.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/