Mine 2 gull
Bilder av mine 2 jenter som jeg har dratt med meg på utstillinger… Jeg har hatt utstillingspause en stund, så jeg ble veldig overlykkelig når mine 2 jenter ble BIS på utstillinger her i nord 3 BISer hver på 3 og 1/2 utstilling… Nå skal det sies at jeg aldri trodde at Rose skulle bli BIS på utstillinger, siden hun er mer enn overvektig….hehe…den ene dommeren klarte faktisk å finne ut at Rose var drektig…og da fikk hun knapt nok certet sitt…hihi….katta er nok bare feit, og har koset seg i månedsvis med babykitten…men nå som skålen med babykitten er borte, er magen begynt å bli normal igjen…hihi…morsomt syns jeg..
Men jeg må innrømme at jeg snur mer på Rose enn vanlig, for å se om hun virkelig er drektig… Men ser enda ingen tegn på det,,, 14 dager etter utstillingen ;)
(N) Himmeltinden`s My Lovely Beyoncè
CH (N) Himmeltinden`s Sherry My Rose
Så skjønne jenter begge to.
Det er greit med litt ekstra sånn etterhvert når babyer skal komme da 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jo takk det kjenner jeg til. Fikk den kommentaren en gan jeg også men katten var ikke gravid.
#1 Enig i det du…Rose blir vel parret til høsten hun…så da er det greit å ha noe å "tære på" ;)
#2 Jeg fikk også den kommentaren engang og jeg var heller ikke gravid 
Buhu.. tjukka Line
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
har fått kommentaren jeg med, for ikke lenge siden….hehe.. så jeg er tykk jeg med ;)

To vakre jenter du har der, som helt klart fortjente seieren på de utstillingene de har vært på.:o)
Så vackra!
Underbara! 
/Elisa

Vackra tjejer!

Underbara tjejer! 

Vackra damer

Nydelige.
Åh, så vackra damer! Rose är något alldeles speciellt! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Tusen takk, man blir jo litt ekstra stolt over sine egne hjemmelagete småtroll…jepp Rose er spesiell, fordi hun er datteren til min førstefødte beholder..PiaMia..:))))