Endelig har vi fått henne hjem:))
På torsdag reiste vi til Arendal for å hente hjem vår nye prinsesse S*Labolinas Butterfly,WOW for et temprament på henne,har aldri opplevd makan.
Hun bare maler og maler og koser og koser,er rett og slett en super glad jente.
Jeg er såååååååå fornøyd og glad.
Tusen tusen takk Maria for denne nydelige prinsessen.

Grattis till bebisen!!
Grattis till din fina tjej 
Grattis! Hon är väldigt vacker. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ser ut att bli en vacker tjej! 
/Elisa

Grattis till nytillskottet, så fin
, vad skönt att allt har gått så bra och att hon är så mysig.
Grattis till en fin tjej!

Grattis till vackra nya tjejen! 
Åh, min lilla prinsessa. Vi saknar henne något oehört här hemma speciellt Beddi då hon och "Loops, Loppan" var de värsta "röjarna" och utan Loops så har Beddi börjat ge sig på de andra små som stora här hemma och tycker att de gott kan underhålla henne nu när hon har det så tråkigt då hennes bästa lekkamrat inte finns kvar här, dock så finns det alltid någon som ställer upp på hennes spektakel och gör de inte det så går hon till oss två benta och KRÄVER uppmärksamhet.
Ge Loops 1000 pussar från oss här nere i söder.
Vad roligt! Grattis till en väldigt söt liten fröken! 
Grattis til den nyyyydelige lille jenta Nicole. Så gøy at hun endelig er hjemme.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Håper jeg får sett henne en eller annen dag.Du får være en flittig fotograf,og vise bilder ofte.
Grattis!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis till en fin hona!

Tusen takk alle sammen.
Ja nå må vi få se noen "hjemme hos Nizeli" bilder snart 
Jättesöt! 
/Elisa
Åå så nydelig hun er.

Nydelig 
Nydelige bilder av skjønnheten din.Finnes ikke noe herligere enn sånne kosepuser.

Åh vad jag saknar henne, min man är dum, dum, dum!!!!!!!
Att hon sover på rygg har hon fått efter sin pappa även hennes tre systrar gör det samma och det ser så härligt ut när de ligger så.Jewel ser ut att ha fått en myskopmis, skönt att de trivs så bra tillsammans.
Ge Loops en jätte puss från mig och berätta att jag saknar henne.

Heheh,jeg er kjempe glad for at du har en dum mann,ellers hadde ikke jeg fått henne.
Ja det er så herlig å se når dem sover så her.
Klart jeg skal gi henne en kjempe puss fra deg.

Super nydelig dame dette;-))) Gud jeg gleder meg til Sørak..Det skal bli så gøy og se henne;-))))

Tusen takk Caroline,selvfølgelig synes jeg hun er værdens fineste.
Jeg har nettopp sendt avgårde påmeldingen til Sørak,gleder meg masse.

Selfølgelig er hun verdens fineste;-))) mamman er jo en Coco Chanel;-))) Også er pappen VELDIG vakker også da;-))

Ursöt va hon. Konstigt att d alltid ska finnas en karl nånstans som bromsar oss från att bara fylla på m dessa underbar djur. Likadant här.
#28 Ja visst är de besvärliga, fast nästa gång ger jag mig inte, håller tummarna att det kommer en "Loppan" i den kommande kullen i sep.

#29 krysser fingrene for at du også får en super flott Loppan i neste kull,lykke til Maria.

Grattis härligt hon äntligen är hemma