Mina ögonstenar
Gunnel Hedberg tog så fina kort på mina katter på utställningen i Båstad för några veckor sedan så jag måste visa upp ett par av dem.
Här ligger Boyan (Sacred Souls Not an Angel) och Obi (Sandvretens Obelix) och vilar sig i sin bur.

Åh så fina!! Vilka skönheter!!
De är ju bara så goa tillsammans!
Så fina de är, lyckost där! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Jättefina
Obi är en riktig gentleman
Jättefina! 
/Elisa
Næmmen så fine bilder av dem sammen.Obi er jo bare så god gutt da. En skikkelig gentleman som passer på "babyen" i familien.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
¨Så gode dem er
Riktig sjelevenner de to der.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Jätte vackra båda två!
Tack alla! Ja, Obi är en riktig gentleman emellanåt, men han har börjat att ta sig lite friheter. Försöker att våldta lilla Boyan ibland, men då åker selen på och då skäms han och känner sig omanlig och då får Boyan vara ifred för närmanden. 

Stackars Obi. En sån snygging går hemma å han får bara titta. Gillar kanske lammkött.
#8 Hahaha stakkars Obi. Umandig og lite sexy i sele bukse. Jeg ser han for meg luskende rundt 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Vilka fina öron Bojan har. Det är för att hon ska höra bättre när matte öppnar kylskåpsdörren.
Obi…suck…han är så snygg…har han kulorna kvar?
Vilka härliga bilder!
#9 Jo, nog är det så alltid. Lammkött är inte fel tycker Obi.
#11 Jodå, kulorna är kvar ännu. Jag vill ju väldigt gärna para honom med Boyan. Det är mitt mål. Sedan ryker de. Innan dess ska han förhoppningvis även hunnit para Liljekattens Noya, en lilavit oriental från förrförra kullen. Hon är nio månader nu så vi hoppas att hon löper snart.
En lilvit oriental? Men gud, det måste kunna bli massor av färger där om jag fattat rätt? Det skulle vara spännande!
#14 Ja, jag hoppas att det blir av. Obi är ju tickad i sin grundfärg så det skulle ju kunna bli tickade vitfläckar efter dem (kanske en lilatickad och vit oriental….typ 0,1% chans till det kanske…
)
Obi bär ju på både choklad- och dillusion-anlag så det kan bli siameser, seychellois och orientaler i färgerna svart, choklad, blå och lila. Med eller utan mönster och med eller utan vitt. Har jag räknat rätt kan det bli 32 olika kombinationer. Är osäker på om en tickad katt kan ge andra mönster ihop med en solid för i så fall kan det ju bli ännu fler…måste verkligen läsa på genetiken när det gäller mönsterkatter.
Nu snurrar huvudet runt, runt på mig. Får skriva ut det och läsa en mening i taget : )
Åå vad fina de är tillsammans! 
#17 Tack! 

Vad fina de är
Hoppas han sköter sig så du kan para med Noya, spännande och se vad som kom ut där färgmässigt

ÅÅÅ vad fina dom är tillsammans..

Så fine dem er.
#19 Ja, det vore kul att se vad det blev.
Just nu är Obi ganska lugn, men det kan ju ändra sig fort. Jag hoppas ju att han blir fullt upptagen av sina bebisar sen och struntar i Ting och Boyan så länge. Hoppas kan man ju….
#20 & 21 Tack!