Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 754 ggr
[hakkapelitta]
0

Nu flyttar de små..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Uff, vet inte jag om det blir någon mer kull här hemma. Det här är nog by far det jobbigaste jag varit med om. Idag flyttar Jerry, min stiliga, fina busiga kille till sin nya husse! 

Steve blir förvisso kvar en vecka till, han flyttar först nästa måndag. Men fortfarande, så fort tiden går?

HeidiK
0

Tiden går altfor fort, Jenny - og det er like trist hver gang syns jeg og hver gang lurer jeg på hvorfor man gjør det Flört

Men så ser man at de får det så supert i sine nye hjem og gir masse glede til andre også - og det er veldig deilig Skrattande

Kjempefine buseguttene dine er Kyss

ramithi
0

Ja jeg holder med både deg og Heidi. Det er fryktelig når de små reiser. I går reiste den siste jenta utenom den vi skal ha hjemme. Å om 14 dager reiser en av gutta og en knapp uke til reiser den siste av gutta.

[hakkapelitta]
0

Ja, huff Gråter

Det är väldigt sorgligt, men jag försöker ta till mig av visdomsorden - deras nya hussar och mattar kommer ju bli superlyckliga när de här två flyttar in!

Dessutom är jag väldigt nöjd och stolt över dem också, det är extra kul att deras nya ägare kommer att visa upp dem lite i framtiden Skrattande

MalinL
0

Vad stora och fina de blivit!

Attacks
0

*klem*

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

tuska
0

Det gör ont att skiljas från dem. 

Det är bara någon vecka kvar så drar mina ungar till sina nya hem.

MijmuPix
0

Tänk att de redan är så stora nu att de är redo att flytta hemifrån! Tiden går verkligen sååå fort när man har kattungar!
Det låter som att charmör-gossarna kommer att få flytta till toppenhem båda två och jag är helt säker på att de kommer att knocka sina nya familjer totalt! Glad

[hakkapelitta]
0

Nu har jag levererat Jerry till sitt nya hem. Lilla tuffa Jerry spatserade ut ur buren och gick genast på en skuttande upptäcktsfärd med nya kompisen hack i häl. Introduktionen katterna emellan gick jättefint, inte ett enda fräs eller puffande av svansar!  Skrattande

HeidiK
0

Så deilig :)

Da vet du at det blir å gå bra Skrattande

Helenaf76
0

Vilka stora killar de blivit. Jätte vackra båda två. Kyss

Vad skönt att allt gick bra när Jerry kom till sitt nya hem. Glad

Kattass
0

Åh så stiliga herrar. Lyckliga måste de vara som får hem dem till sig! Kyss

alltidsiames
0

Det är fint att livet går vidare, ständigt.

Liljekatten
0

Vad härligt att allt gick så bra. Riktigt fina grabbar båda två. Glad 

Fast jag förstår så väl att det är jobbigt att skiljas från dem.

Nizeli
0

Kjempe flotte gutter.Kyss

SacredSouls
0

Kyss Så skjønne begge gutta er.Lykke til med dem i dems nye hjem.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Tack ska ni ha alla Skrattande