Kattunger i Kragerø.
Vad har du för adress till din hemsida då? Vill se mer av den vackra lilla tjejen och hennes syskon. 
Næmmen hellandussen da. Ikke rart du ville fort hjem til disse nydelige her.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Så søt men tunga litt utav munnen.

Utrooolig nydelige beibiser du har fått Caroline! De ser super lovende ut, og er såå herlige allerede. Men så er jo mamsen Blondie og papsen ett vakkert par også da :D
Gratulerer så mye med smått igjen, gleder meg kjempe masse til og følge skjønnhetene videre! :)
Visste du jeg samlet på mønsterbarn? Og siden alle gode ting er 3,så er det bare å sende dem i posten til det blide Sørland
Gratulerer så masse. Blondie har jeg jo ikke sett på 1 år,men det er ikke rart ungene ble så nydelige med sånne foreldre,og ikke minst stamtavle kombinasjon
Jeg gleder meg også masse til å følge dem.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Ja disse små er faktisk bedre live en på bilder..Jeg har ikke hatt så hygglige 2 ukers gammle babiser før..Di vil bare kose og leke.
Ja stammtavlen er nyeog morsom, men vet jo ALDRI om det passer sammen..MEN innavel er det ikke 
Jättefina! Synd att ingen av Rendsos barn ska användas i avel i Sverige eller Norge 

Åh vilka små mönsterpraliner!! Underbara!! 

Grattis till fina ungar.
Kul att se en fortsättning på generna efter min ryska export Teodor.

Rendzo sine barn skal brukes i avel..Men hos Hanne, helen og meg først
Tusen takk for hygglig komentarer. Gøy med helt nye linjer og kombinasjoner.
Grattis till en fin kull.
#13 så ungar efter honom som ni säljer kommer att få avelsförbud då eller, hur menar du?
Hoppas att inget kommer gå fel med dom katter ni sparar efter honom då så att linjen går er förlorad sen. Jag tycker alltid det är lite läskigt när man håller så där på en linje, för det är så lätt att planer går fel och att man sen står utan något kvar. Men ni är tur nog tre om det så då är det ju en större avelsbas ni bygger upp - bra!

De er så fine alle 3 - ene snuppelura er favoritten her 
#15#
Det var tänkt att jag skulle få köpa en hona MEN så var det sagt mellan de tre att INGA barn från Rendzo ska få användas i avel.Så fick jag höra det iaf. Har jag fel?
opps-menade #14# f`låt

Sötnosar
synd med avelsförbud

Jeg selger ikke med avelsforbud..Selger bare ikke i Norge og Svergie etter Rendzo enda…Vi er 3 stk som har kjøpt en avelshann sammen..Da er det greit og ta det litt med ro i starten..Jeg er ikke intresert i at alle oppdretter har det samme.
Faktisk er 2 av disse solgt til avel, men ikke i Norge eller Svergie. Og dette er oppdretter vi sammarbeider med i utlandet. Men først skal disse små vokse seg store og friske før det er snakk og avel eller salg.
Jeg vet hva jeg holder på med 
Jeg mener faktisk at det er enkelte hannkatter som blir brukt for mye..Og dette har jeg faktisk selv gjort med ZZ Top..Dette er IKKE sundt for rasen.
Japp,jag fattar 

16# Jeg har skrevet hvordan det er..Helene, Hanne og jeg skal bruke disse i avel i Norge og Svergie..Jo vi selger til avel, men ikke i Norge og Svergie enda!!
Det høres ut som du skulle kjøpe katt av meg!!? Det har det aldri vært snakk om.
Jeg bruker mye tid og penger på mine importer..Det er faktisk gøy og ha litt andre katter en andre;-))) Tenk om flere hadde gjort som vi..Også deler jeg mine katter med mine venner..Jeg er ikke så opptatt at ALLE skal ha en Coco Chanels.
Jättesöta bebisar! 
/Elisa
De är underbara allihop. Riktigt häftiga öron! 
#21#
Nepps inte av dig-utan i sverige-men det spelar då ingen roll för mig-det finns många vackra katter i världen

Wow de er jo bare rååååååå fine,send den ene jenta til vestlandet,tar imot med åpne armer.

Ja det er mye vakkre katter rundt om kring i Verden..Derfor er det så gøy og kunne ha gode venner og kjøpe katt sammen med;-)) Vi har super god erfaring med det vi har gjort.
Håper flere kan kjøpe inn masse nye linjer..Så Norge og Svergie blir SIA/OSH MECCA. Det er så mange dyktige oppdretter her i scandinavia, så det klarer vi;-))))
Så fina de är! 

Grattis igjen med nydelige bebiser
Blir veldig spennende å følge disse i oppveksten;-)))
Klem Pernille
Jeg syns det er kjempe fornuftig det dere gjør,at dere ikke "spyr ut" til avl i rekord fart. Spesielt er det også når hannkatten faktisk har 3 eiere,da dannes der jo også en del avlsmateriale om alle beholder noe.
Det er jo ikke snakk om å ikke selge til avl,men å spre linjene. Jeg hadde gjort det samme selv i en spesiell kombinasjon som var unik.
Jeg foretrekker å selektere dem til avl,og resten til kos.Jeg kommer aldri til å bli en slik som setter alt på klasse 1 som man kan gjøre i Norge. Ikke er jeg gjerrig med å holde på noen kombinasjoner heller,og vil gjerne dele rundt meg også.Men ikke alt i samme land/naboland så fort. Det er fint å kunne skyndte seg…..langsomt
Man stagger jo ikke rasen med å spre linjene.Alt kan godt gå til avl.
Hannkatter til avl fra meg vokser ikke på trær,da blir det spesielle avtaler.Det trenger ikke være snakk om tunge restriksjoner,men jeg vil for alt i verden ikke ha mine kombinasjoner ut til matador avl. Da er det jo ingen vits med å importere overhode.
Nå har ikke jeg superflashy katter,men jeg har veldig gode stamtavler på kattene,og har ingen problemer med å importere noe nytt.
Det er som du sier,det er GØY å ha noe som ikke alle andre har. Og når dem er så sinnsykt vakre i tillegg er det ekstra gøy
Først må den vakre trioen vokse opp,så……kommer jeg å kattenapper alle 3 hehehe
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Det har du rätt i-bara att köpa in nya linjer-spara först förståss,men det spännande att få in ngt nytt,och att hjälpas åt är super bra!!
Helt ljuvliga ungar!

Grattis till så vackra kattungar!! Det kommer att bli spännande att se hur de utvecklar sig.
Jag tycker ni gör helt rätt att hålla lite på linjerna då ni inte vet riktigt vad som finns bakom i stamtavlan. Det är ansvarsfullt att inte sprida linjerna som en bomb innan man riktigt vet vad som ligger i generna, därför tror jag att ni gör rätt i att bara använda Rendzo själva och ni kommer ju att bredda avelsbasen med hans avkommor iallafall… Och säljer ni kattungarna till uppfödare ni har bra kontakt med och som ni vet är ansvarstagande i sin tur så tycker jag bara att man gör vad som åligger en uppfödare - att göra sitt bästa för rasen som helhet…
Det står alla fritt att importera nya linjer om man vill…

jösses vilka gullungar
ett stort grattis till gobitarna & lycka till

Tusen takk for alle hygglie ord om babisene mine, jeg elsker dem også. Men mest pga di er så kosetet og morsomme..Rett så lik mamman sin sånn..Blondie er en helt utrolig deilig katt og leve med.
Jag vill bara klar göra att jag INTE har ngt emot restrektioner,jag kommer förmodligen själv att ha det när jag fått in en katt..
Underbara ungar, Caroline! Väldigt spännande att följa. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Caroline, jeg har bursdag snart;-))))))))))) Her var det mange søte gaver!!

#39 Jeeeeeesus, vilken charmig gutt!!! Drako…

En hel hop små fladdermöss! 
Underbara småttingar, vilka öron 
Jente 1 är ljuvlig!

Et stort suss til hver fra oss til den nydelige trioen i Kragerø.Seriøst,dette er de peneste kattungene jeg har sett i hele år!!! Du er nødt å ta kombinasjonen engang til.
Den ene jenta skiller seg ut og er ekstra vakker,men dem andre ligger jammen ikke langt bak. Dem er litt små å kattenappe enda,så jeg får vente noen uker til 

Ja disse små er rett så pene alle 3..Jente 2 er faktisk utrolig vakker, men kommer ikke frem på bilder;-))) Men jeg vet jo ikke hvordan disse blir da..Helt ny kombi som aldri er gjort før..Så di kan jo lett tape seg. Men di er faktisk utrolig søte og morsomme 
# 46
Kanskje dem blir som Blondie og søskene?Dem er jo 3 nydelige katter,men hvor den ene ble ekstra vakker,og de 2 andre på delt 2. plass:))
Nope,disse taper seg nok lite tror jeg. Men det er første gang jeg har hørt du syns kattunger med superbra type er søte he he he. Har hilst på onkelen deres jeg,så jeg kan tenke dem er helt vidunderlige i væremåten.

De er bare nydelige
Du kan gjerne sende en av jentene til Oslo, tror Matti hadde tatt imot med åpne armer
Klem Pernille
Söta små Dumbobebisar…
Dumbo = kattungar med stora hängande öron.
De som föder upp Tamråttor kallar sina råttor med stora öron Dumboråttor. Tycker det är ett passande namn även på de storörade kat 4 bebisarna…
/Elisa

Kattunger som er 3 uker er søte;-)) Di ligger på rygg og prøver og vaske seg..Det er super søtt;-)) Uansett hvordan di ser ut.
Jeg mangler litt ørestørrelse på Messi så du må gjerne slenge over en cm eller to 
Lille frøken 1 var utrolig søt.Hun hadde så herlig og morsomt oppsyn.
Ohh ja nå begynner jeg å savne kattunger allerede.Det er så gøyal tid når de begynner å vandre rundt å utforske ting.

Så store ører har dem ikke da Line;-))) Det er ikke bare ører som teller…Den lille padda di er jo helt til og dø av!!! Og den banan profilen..Hun er virkelig helt nydelig Line!!
Haha neida
Kjempefine er de.Jeg synes du lykkes så bra med å få til riktig look og store ører samtidig.Lekre!
Gleder meg til å se flere bilder etterhvert som de vokser til :)
Takk,ja jeg er så stolt av lille frøkna mi med bananen så 

4 ukers aldern er IKKE en god periode for disse små;-))) Mye øyne på dem..Men rene og pene øyne da;-))) Ellers er di høyt og lavt og gjør bare ugang!!!
Der var vakringene igjen
Du får avholde en sånn Misse/Mister konkurranse og så er jeg spent på hvem som kommer på 1.plass.Om ikke dem kommer på delt 1.plass i stedet 

Absolutt totalt vidunderlige alle tre.

Ååååå. kjære vene noe så vakkert.Jeg er helt betatt i alle tre. Jeg er alt misunnerlig på eventuelle nye eiere.
Jeg ble ikke mindre kattunge syk av å studere disse vakre skapningene.
Gtettis igjen til et perfekt kull.Dette kan du.
#49 Det tycker jag är en passande liknelse 
Jättesöta små bebbar 

Han er bare så nydelig,elsker looken hans.
Vidunderlig liten gutt.