Joker og gjengen...... På utstilling!
Denne sommeren har vært helt fantastisk for oss, med supre utstillingsresultater! Kattene har vært drømmekatter på utstillingene i tillegg enda de ikke har hatt mulighet til å løpe og klatre som de er vant til.
Vi har hatt litt forskjellige katter med oss på utstilling, i tillegg til James Bond kullet. Så et lite blikk på resultatene 
James Bond kullet 2x BIS
Bekmørtnans For Green Eyes Only 1 x NOM
Bekmørtnans A View to a Thrill 3 x NOM, 1 x BIS
Bekmørtnans The Show is not Enough 3 x NOM, 2 x BIS
Bekmørtnans Dr. Meow 1 x NOM
Bekmørtnans Spitfire 4 x NOM, 2 x BIS
Coral Reef´s Joker 4 x NOM, 4 x BIS + Champion
Hos oss vil alle være med på utstilling, men vi trenger at noen er hjemme sammen med alle de som ikke skal stilles ut. I tillegg har vi altfor liten bil til at 4 personer + katter + bagasje får plass. Derfor bytter de på å være med, på Polarkattens utstilling klarte vi å få alle 4 med, på Gisunds utstilling var min datter Marie med og på Ishavskattens utstilling var det min sønn Ole Martin som fikk være med. Jeg viser ikke kattene selv, derfor må jeg ha noen med som kan gjøre det og som kan ta seg av alt det praktiske.
Pc´n vår der alle bildene ligger, har takket for seg så nå er det litt bildetørke her. Men noen har vi lurt oss til likevel!
Fornøyde gutter! Min sønn Ole Martin med Show (sys d 03)
Ingenting i veien med kontakten mellom disse to guttene!
Joker er en stor kosegris, og her måtte han bare tråkke litt på armen til Ole Martin. Og som alltid når han koser, trekker han gardinene for (blinkhinna).
Fornøyd Ole Martin med en litt utålmodig Spitfire.
Å være i utstillingsburet er bare kos! Joker holder rundt View.
"Se på meg, kos på meg! Marie da, kom med kosehånda di!"
"Åhh View, jeg er såååå glad i deg!"
Spitfire close up. Koser seg hun også!
"mmmmmm….."
Kosetråkke litt i luften….. Skjønningen!
"Ser du ikke at jeg trenger litt kos, Marie? Kos meg på magen min da!"
"Kan du kanskje kose poten min? Er det mulig kanskje? Se på den søte poten da!"
"KOS POTEN MIN!!!! Se her er den!"
"Jeg tar fingeren din hvis du ikke koser meg snart!"
"Hvis jeg ligger sånn da, klarer du å motstå meg da?! Er jeg ikke enda søtere nå?"
"Halloooooo! Kommer det no´kos her snart?"
"Marie? Går du fra meg??"
"Jaja, jeg får nå bare sitte her å se pen ut så kommer det nok noen som vil kose…."
"Venter og venter….."

Grattis till jätte fina resultat!
Det är lite pusslande när man ska på utställning. *ler*
Grattis till fina utställningsresultat!
Fina de är!
/Elisa

Grattis till de fina utställningsresultaten.
Vilka fina kissar!!
Tusen takk alle sammen! Vi synes jo selvfølgelig at alle kattene våre er fine, men det er veldig gøy når andre mener det samme
Kritikkene kattene har fått fra dommerne har vært fantastiske og det blir litt ekstra når man får god kritikk på en katt man selv har "lagd". Da vet man at man er på rett vei med oppdrettet. Og det er det viktigste i forhold til utstillinger.
Gratulerer så mye Lisbeth. Ja det er moro når katter som en er oppdretter på selv gjør det godt.
Flotte nydelige Joker. Gratulerer med så masse flotte resultater.
Nydelige bilder av alle sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis till fina resultat!
Tusen takk! Ja Joker er en flott og nydelig gutt, når det gjelder utseende. Og som fertil hannkatt er han bare helt suveren! Han er alltid blid og leker, hengiven og kosete. Oppmerksom på mennesker og andre dyr, snill men kan også være litt ramp. Han har alltid tid til litt kos, selv når han herjer og leker som verst. Finn-Ove sier at han går med hjertet utenpå, en ærlig katt som er den han viser fram. Synes det er helt fantastisk å dra på utstilling med en fertil hannkatt og så ligger han bare å kosetråkker i utstillingsburet 

Grattis till jättefina utställningsresultat på dina kissar!
Även mycket roligt att allt fungerar med Joker trots fertilitetetn=)) Pussa han extra från oss!

Grattis till de fina resultaten
,
Härlig bildserie på killen.
Fina bilder på fina katter och grattis till alla superbe resultater! 
Grattis till jättefina utställningsresultat och kul att se alla fina bilder på några av dem. 
Grattulere med flotte resultater. Har selv sittet og klappet og koset med Joker. En fantastisk skjønn katt;)
Grattis!
Underbar bildserie
Grattis till resultaten!