Istid 3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I dag har vi vært å sett Istid 3 i digital 3D
(jeg gledet meg nesten mer enn ungene)
Det var så morsomt og overhodet ikke slik at bildet så rødt/blått ut.Men et helt klart bilde og en utrolig 3D effekt.Skikkelige briller også og ikke de dårlige papp brillene.
Så gøy og filmen anbefales på det varmeste 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Har hört flera vuxna som gått och sett den utan barn för att kunna njuta ostört:)

Jag har varit och sett den med barnen. Otroligt rolig och många skämt förstår inte barnen, men de tyckte den var lika bra som jag.
Köper den på DVD sen. Har de andra 2.
/Elisa
Så bra at de har fått til 3D effekten skikkelig! Har en gang vært på 3D film, og det var skikkelig dårlig. "Små spioner" het filmen. Vi skal på kino å se Istid 3 for det er en super opplevelse for både liten og stor. Og så når filmen kommer ut på DVD, havner den i hylla vår sammen med de andre filmene

Min son var å såg den nu när han var på kollo. Är 14 år och sett dom andra 2 innan. Han var lyrisk så nu får väl vi andra gå åxå.

Åååå… ja vill också se den!
Men får nöja mej med Harry Potter på torsdag så länge.
Oi,denne frister å se. Vi så Istid 1 på nachspiel for mange år siden,på sånt stort lerret.Var knallgøy
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Ja den var bare så super bra.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus