Nu vill vi flytta!
Brorsan Love och syrran Maiden flyttade för ett par veckor sedan, nu vill vi också flytta.
En Chokladsköldpaddstabbymaskad siameshona (Run to the Hills) och en cremetabbymaskad balineskille (Lord of Light). Födda 26/3-09. Väldigt frammåt och trygga, enormt sociala och keliga. Barn och hundvana.
Säljes enl. Sveraks regler
S*Heartwarmers, 033-103994 0738-220268
At ingen har falt for Lord enda forstår jeg virkelig ikke.For en skjønning!!
Ps : Maiden er nydelig hun også men du vet.. meg og creme/rødt. Jeg blir blind jeg da.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#1 Lord är alldeles underbar på att prata och kela. Det är de förvisso båda två. Hoppas att det rätta hemmet dyker upp snart. Just nu ligger han och sover hos Flower, hennes mage växer och växer. :-) 2 veckor kvar….. :-)
Båda kissarna älskar att gosa och leka med barnen. Ett alldeles nytaget kort på Viktor och Hills.

Ja, de är verkligen jättefina. Va fint hon ligger hos sin "storebror"
Å gud så lik den baligutten er min ene creme gutt her skulle nesten tro at det var den samme.
Men Line du får starte med langår da skjønner du. Da kan du få mange røde og creme gutter og jenter.
Jeg skulle ønske at Lord of Light ikke var i slekt med min Mischa, for jeg er på jakt etter en balinesergutt. Og Lord of Night er bare helt skjønn! Lykke til med å finne gode hjem til dine små!
#2 Så herlig bilde
Oj er det bare to uker igjen for Flower nå..ohh da må du sende meg nytt magebilde snart så jeg får se.
#4 Haha,nei jeg vil ikke ha langhår jeg.Men å lage en søt liten rød siameserjente vil jeg gjerne gjøre en dag igjen.Men da hjelper det jo ikke med blå gutt 
Jag har mest dödligt dåligt samvete att jag aldrig har kommit iväg och tittat på dem…
Söta är de..
/Elisa

Härlig stil på den killen…
/Elisa
#8 men jösses så sött, det ser ut som om han ligger och ler 
Helt underbar bild!

#8 Åh vilken underbar bild 
#8 Jag skrattar så jag kiknar!
Vilken stil! Helt underbar!

I dag har Kalindas varit här och hälsat på. Hon har tagit många fina bilder på mina små älskade odjur
Tänkte jag skulle visa några
Börjar med Hills
Och så Lord
Tack Kalindas för fina foton och en trevlig pratstund
*kram*
Blev några vettiga bilder i alla fall ser jag. 
Hade trevlig jag också. 
/Elisa

#14 Det blev ännu fler bra bilder, men de här blev mina favoriter 
Så masse fine bilder. Det bildet av Lord i fanget ditt var jo bare såå herlig da.Skikkelig kosestil på han.

Gud vad fina paddtösen kan du skicka till min syster hon skulle hoppa av glädje
men hon gifte sig ju nyligen och kontot tog slut *surt* synd för hennes familj längtar efter en siames flicka.
Hoppas hon finner bra hem snart

Vilka fina bilder på dina söta bebisar..
#8 vilken sköning..
De är så fina bägge två! Lord är förstås min favvis! Vilken kille!!!
Vi håller tummarna för att de får egna hem snart! Håll ut, det är semestertider! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Så vackra. Å Kalindas e duktig
#21 Det hørtes ut som et supert hjem. Krysser fingrene for at lille Hills får seg et snart hun også.

#21 Ja det är ju mina ungar som ska få sällskap av din fina kille.
Nu får vi hoppas att de ska trivas ihop, men det tror jag säkert de gör.
Vi kanske tom kan få uppdateringar och bilder här i siames i fokus framöver som vi kan titta på allihop.
#21,23 Vilka superkatter det nya hemmet får med den trion, jag blir nästan lite avundsjuk. Lycka till allihopa!

#23 Nya ägaren kommer nog ha fullt upp med dessa små yrväder
Hon var här och hälsade på igår, jätte mysig tjej med fötterna på jorden och verkligen älskar sina katter. Det vore jätte kul att få uppdaterningar att lägga ut här. Dina kissar är bara så underbara, det blir en vacker triologi
Ja, det vill vi följa!
#21 og #23 Så koselig at de skal flytte sammen. Håper vi før følge dem her 
Hej allihopa,
nu hittade jag hit. Det är jag som fått äran att ta hand om lilla Lord och bebisarna från Rövardotters uppfödning. Tack för alla fina ord Helena, det värmer ska du veta 
Jag berättar gärna om hur det går med katterna här, de blir ju min lilla familj och jag är så glad över dem.
Du er jammen heldig som skal ha 2 så flotte bebiser. Her på forumet er alle veldig glade i mange bilder
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Völkommen Nintendo! Här är vi många som är liksom "släkt" med varandra genom katterna så man blir glad när det kommer fler i familjen!

#28 Vad roligt att du hittade hit
Välkommen i gänget!

#28 Välkommen hit, kul om du kommer att skriva här i siames i fokus också och visa bilder.
Tack alla!
Idag har jag monterat upp nya barnsäkra fönsterspärrar, de gamla skulle varit alldeles för lätta att få upp för små nyfikna långbenta spralliskatter men nu känns det säkrare.
Velkommen nintendo.Så koselig at du fant hit.

Nu har Lord flyttat hem till Nintendo. Stort lycka till med goskillen! Ge honom en stor puss från gammelmatte. Stora kramar från oss till er båda!
Hills är nu ensam kattunge kvar och väntar på ett eget kärleksfullt hem.