Sivanbarnen
Här kommer lite bilder på småttingarna! Först ut Cremegossen
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Sen kommer den första lilla Röda honan
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Och den andra lilla röda
Nästa är den lilla (troligen brunmaskade ) Siamestjejen
Sista Siames tjejen blir nog rödmaskad eller crememaskad!
Nämner oxå att det finns en chans att det kan bli tickat hos kattungarna. Har inte sett ännu men någon kanske har skärpta ögon!!!
Jättefina!
Tycker en av de röda och cremekillen ser tickade ut.
/Elisa

Söta småttingar!
Så fina och så roligt med rött! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Så ulliga och gulliga och helt perfekta!
#5 tack för dina skarpa ögon, ja har oxå en känsla för att de två röda är olika, men känner mig osäker .det märks säkert tydligare senare

Grattis till söta fina bebisar!

Sötnosar.
underbara =) cremekillen är ju för söt =)

Gud så morsomme farger!!! Du er heldig;-)))

Underbara bebbar!!
Såååå fine alle sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

åh så söta och underbara färger
Jeg gleder meg allerede til neste ukes bilder jeg. Skal du beholde en av de røde jentene?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Vilket gäng sötnosar du har…grattis
#17 Jag ska inte behålla någon av de små röda även om jag hade velat det, men mitt lilla hus har fullt nu. Jag får fälja och glädjas åt de små i sina kommande hem!
Tack alla för de fina orden om kissarna! Det kommer fler bilder efterehand.
Jag kikade in på din hemsida och förutom att kullen innehåller mina favoritfärger så har de ju fått så tuffa namn.
En cremepojke som heter Edgar Hedgehog eller en röd flicka som heter Harriet Hummingbird är ju nästintill oslagbart 

Fina färger du har fått!
Du kan få många olika mönster i den kombinationen och jag tycker absolut att den andra röda ser mer ut som en spott eller classic än tickad iallafall. men tiden vill visa det ;-)
#20 tack så mycket för det, visst är det roligt att "spåna " på namn!
#21 ännu så länge är jag alldeles för oerfaren när det gäller både SIA och OSH färger så det får tiden utvisa, sen kommer Sivans "Mormor" Chamytas Ingrid ner och klämmer lite om någon vecka så då kanske det blir ordning på färgerna!
Bifogar en bild på Mamma Sivan och pappa Niki när de hade sin dejt! Fotot taget av Björn Kjellgren