Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 846 ggr
Nonimonos
0

varmt och gott hos oss med

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Behemot försöker få till det i den lilla solstolen när jag elakt nog tog den sköna stora för honom.

Och så kom Kitty förbi och henne måste man slå lite på.

Nonimonos
0

Ozzy älskar att vara ute. Han skriker på mig så fort jag vaknar och tillbringar sen hela dagen i trädgården. Tur att jag sitter hemma och pluggar hela denna sommar.

Beige
0

Vilken fin bild på Ozzy och en prickig Behemot är aldrig fel Kyss

Antingen har Behemot vuxit rejält eller så är stolen liten, eller det kanske är både och.

tuska
0

Men så vacker bild på Ozzy

kalindas
0

Vackra killar båda två! Kyss

/Elisa

Liljekatten
0

Jättefina killar bägge två, men Ozzy är speciell. Otroligt vacker tabbykille. Håller han sig i trädgården bara eller vandrar han iväg ibland? Det är så härligt för katterna när de kan få komma ut så där.

Zandrinos
0

Finfina bilder på två vackra katterGlad

Nonimonos
0

Behemot har vuxit som bara den. Stolen är inte så liten - det är en vanlig vuxenstol ;-) Men krånglig för honom att ligga i tycker han. Baden baden stolen är mycket bättre.

Jag bor väldigt bra till i en liten by med ett fåtal hus. Jag har en granne bredvid mig sen så är det bara skog…. eller nej det var skog för nu har dom avverkat en massa så det är öppet (har fått sjöutsikt)

Ozzy och Penny är vana att vara ute på sommaren och hålle rsig bara på vår gård. Ungkatterna Kitty och Behemot har följt med dom denna sommar och sköter sig exemplariskt dom med.
Sen så har jag två fertila honor och dom går just nu på piller så jag har testat att ha dom två ute med. Men efter att ha hämtat Isa i grannens träd så har hon nu husarrest (jag vill inte vara orolig över vart hon är). Ticksy däremot sköter sig rätt så bra så hon får gå ut en stund under uppsyn. Jag hoppas hon kan lära sig som dom andra snart. Det är så härligt att kunna ha katterna i trädgården. Att se dom springa i full rulle efter varandra i gräset är en underbar syn.

Bokskogens
0

Va härligt att kunna ha dem ute!
Skulle så gärna med vilja bo någonstanns så katterna kan rejsa ute… men vi vill bo i radhus och vet inte om grannarna blir så glad utav två meter högt staket nära inpå. *ler*

Jätte fina katter du har!

Attacks
0

Tar du i mot 4-bente turister fra Prærien? Dem er  rent misunnelige:)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Siameshona
0

Va stilig Ozzy är ute i det gröna. Helt underbart för dina kissar att kunna få vara ute på detta viset. Önskar jag oxå bodde så. man får verkligen dåligt samvete- ja nästan dagligen över att de bara får gå ut en sväng i koppel då & då.

Nonimonos
0

Tog några fler kort nu idag. Hade ingen ro vid min bok i projektledning….så jag sprang runt med mobilen och knäppte kort  istället.

Penny

Ticksy

Scooby och Ticksy

Kitty

Penny och Kitty

Nej nu ska jag läsa bok igen sen är det dags att skriva en begreppslista…. eller nej jag skjuter nog på det…suck.. ska ta mig en tur och titta på några kattungar här i närheten istället.

SacredSouls
0

Kyss Så masse flotte bilder  av kattene Lina. Det av Ozzy var så nydelig.

Og FOR et mønster på Behemot Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Rovardotters
0

Härliga bilder på fina katter! Kyss

Nonimonos
0

Tackar tackar

MalinL
0

Härliga sommarbilder!

MijmuPix
0

Vilka fina sommarbilder! Glad

Lejonhjarta
0

Va vackra bilder. Så skönt för dom att kunna va fritt ute. Bor man som du ( å vi) så är d gott att dom kan leva ett friare liv.

Helenaf76
0

Så underbart de har det! Vackra kissar och vackra bilder. Kyss

[hakkapelitta]
0

Ha ha ha, Ozzy och hans tass Kyss

Nonimonos
0

Ja Ozzy och hans tass följs åt du ;-)