Nyfödda Sivan & Nikibarn!
Den 28 Juni föddes Sivans 5 kattungar! Det gick mycket smidigt och lugnt, hon var så duktig och är en väldigt duktig mamma hittills!
1 Creme Oriental hane
2 Röda Oriental honor
2 Siames honor Färg??
och det kommer att uppdateras på hemsidan med bilder och info!
Välkomna!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Gratulerer så masse.Så gøy med så mye rødt,og røde jenter. Tenk om de 2 siste"hvite musene" også er røde.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis till bäbisarna
Gratulerer så mye! (også bare mine yndlingsfarger da
)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis till småttingarna!

Grattis till bebbarna!!
Så söta och presentsnörena hänger kvar :)
Grattis!!! Så härliga färger! En röd Orientalhona är min stora dröm…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Grattis till kullen!
Rött och creme, mums 
Grattis!
Härliga färger! 
/Elisa

Grattis till de små godingarna!
Tusen tack alla jag ska hälsa Sivan!
Ja detta är ju hur roligt som helst, troligen rödtottar även Siameserna. Nu håller vi bara tummarna att allt går bra och ser med spänning fram emot vad det växer fram för färger på Siaflickorna.
Bifogar en cremegossenos som tål att pussas senare…
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Grattis till småbebbarna!
Kul med rött och creme. Har varit lite ont om sådana tycker jag.
Jättefin lite cremepojke!
Är någon av de röda/creme tickade?
/Elisa

Grattis. Så små & så fina & alldeles ofarliga:)
#13 det är svårt att säga men jag tror inte det, det skulle isåfall vara cremegossen. Jag har inte så mycket erfarenhet av tickade katter förutom min Siv då. Jag vet inte om jag kan se skillnaden ännu! Jag har inte pillat så mycket med kattungarna heller utan låtit dem vara i lugn och ro.
Å vilka små skönheter! Grattis till kullen! 

Superfina!!!Röda e sååå vackert skicka mer bilder när de utvecklas!!!!

Å va fina dom va! Va kul att allt gick bra.
Kramar från stora halvsyster.

Grattis till så fina bebisar!
Jag tycker nog att det ser ut som om den röda som ligger med huvudet uppe på ryggen på cremen ser tickad ut. Har ett fint M i pannan..