Sol-hälsningar från Kingston
Hej i sommarvärmen! Här kommer en hälsning från soldyrkaren Kingston! Han piper och ylar vid balkongdörren varje morgon och när jag öppnar den skuttar han ut som en glad liten kalv på grönbete, yiiihoo!
Kingston äääälskar att vara på balkongen och kan sitta som en tjuren Ferdinand i många timmar och snusa på blommorna och alla dofter som flyger förbi. Fast i dag är det 30 grader varmt ute (i skuggan…) så Kingston & co får nog vänta ett par timmar med att gå ut tills dess att det blir några grader svalare…
Phu!

Puss!!!
Härlig bild!
/Elisa
Han är sååå söt. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Känner igen det där! Han är så fin Kingston!
Har en Briza som tjatar som en tok att få komma ut, sen ligger hon där ute heeela dagen. Som tur är har vi skugga hela dagen så det funkar fint.
Fine gode Kingston. Du får be matte lære lillegutt og ikke spise blomster så kanskje han også får være ute å sole seg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Kotten hälsar till Kingston att han rekommenderar krasse, finfint att tugga lite på när man njuter av sol och spännande dofter ute på balkongen.

Va fint han har det i sin stol. Näsan i vädret & lite vind i morrhåren
Åh min all-time-favvo-kille 
Lillegutt hälsar att han har inte tid att posera för kameran när han är ute på balkongen. Jag har fullt sjå att se efter honom så han inte hittar på nåt hyss eller klättrar på balkongnätet
De andra katterna kan ligga och tupplura men Lillegutt far runt som en raket och är inte stilla två sekunder! (Jo, när han ser en motorcykel - Lillegutt är helt motorcykelfrälst har jag upptäckt, ha!)
Rampegutt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Det er godt han holder seg i skyggen,tenk om han ble brunmasket?
Den eneste som koser seg ute er Rufus,de andre ligger i dvale innendørs i varmen.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vilken härlig bild!
Han ser ut att ha det så mysigt 
Han är ju så fiiiin