Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 2190 ggr
Ghoulgirl
0

5 Orientalbebbar letar hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu vill de snart ha ett eget hem, de små skönheterna. Kyss Samtliga är svarta som synden (n), och riktiga hjärtekrossare! skulle jag få välja så skulle de stanna allihopa! Tungan ute det är 2 flickor och 3 pojkar.
Mamma är S*Moramyran's Xellent Xana och pappa är våran charmör ifrån Norge, (N)Zinzira's Frisco. Dessa bebbar var inte det minsta planerade, (P-pillren passade visst inte damen.) så därför är det lite pappersarbete kvar innan jag har ett stamnamn osv. men det är ju inget som påverkar ungarna det minsta.

det är nästan helt omöjligt att hålla isär dem, (har inte velat märka dem på något vis eller så, ännu.) så därför har de inte fått deras spikade namn ännu men det är på gång. Flört

Bebisarna är flyttklara 22 Maj -09.
Vill du veta mer om dem så är det bara att maila mig, eller kontakta mig här, via iFokus.
Ghoulgirl69@gmail.com

HasseH
0

Åh, dessa satt jag och dreglade över på Blocket igår kväll. Vilken underbar kull för oss som diggar svart! Lycka till med att hitta deras blivande toppenhem!

hannele44
0

svart är hääärligt ;)

Nonimonos
0

Åh barnbarn till Åskar. Vad kul att se dom.

Beige
0

Vilken läcker kull med enbart svarta minipantrar!

kalindas
0

Superfina! Kyss
En dag ska jag äga en svart panter.

/Elisa

[hakkapelitta]
0

Wow vilka småpantrar! Och jag säger då det, svettigt att hålla isär dem!

Bokskogens
0

Gillar också de svarta skarpt mycket! Ska även här flytta in en i framtiden…
Lycka till me de små!

HasseH
0

Har ni nån hemsida eller nånstans man kan se fler bilder?

Tozzi
0

Vilka härliga rackare! Svart äger, som tonårssonen skulle ha sagt.

Siameshona
0

#9 Typ skitsnygga

SacredSouls
0

Kyss Nydelige.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Labolinas
0

Jätte söta

farahdiba
0

Vilka fina svartingar!

Ghoulgirl
0

mysbild på pappa och en utav bebisarna. (för några veckor sen)

Ghoulgirl
0

Ja, de är ena riktiga skönheter! Och precis som du säger, Nonimonos, så är det Åskars barnbarn. Kyss

Nu har alla bebbarna fått sina namn och en fin liten prick i örat så att vi kan hålla reda på vem som är vem! Skrattande Det är ju inte det lättaste när alla ser likadana ut, på håll. 
Det blev Final Fantasy-kullen! _(för er som inte vet så är det ett tv-spel, eller en tv-spels serie kanske man ska säga, nr. 13 kommer ju ut snart.. Deras namn kommer ifrån Aeons i FFX och Espers i FFXII *nördig*)
_
Jag har även ordnat ett album på pixbox åt dem, så nu finns det fler och större bilder på dem och föräldrarna där; http://www.pixbox.se/alb_show_id1062976_page0.html

Om allt går som det ska så kommer det även dyka upp fler och nyare bilder där, inom kort.

MijmuPix
0

Vilket panter-gäng, jättefina allihop! Glad

Ghoulgirl
0

Rättelse var hos vetrinären idag 4 pojkar och 1 dam som är tingad, så nu finns det bara 4 pojkar kvar/ GG

hannele44
0

tänkte just fråga hur det går med svartingarna ;)

Ghoulgirl
0

Nu är det bara tre pojkar kvar, som fortfarande letar efter en egen mamma eller pappa att mysa med!

Bahamut: Den mysigaste lilla killen jag någonsin har träffat, och den pratigaste! Han är väldigt lik sin far Frisco i kroppen, och är precis lika lugn i tempramentet när det gäller att t.ex. titta på tänder och hålla upp honom. En riktig uställningskille, alltså! ;)

Ghoulgirl
0

Yojimbo: en riktig charmör som alltid har något bus för sig, det är sällan den här killen är still någon längre stund!  Han älskar att busa med bröderna och han vågar sig till och med på pappa ibland. :)

Ghoulgirl
0

Ixion: är en riktig morsgris och vill helst ligga i knät hela dagen, och han protesterar högt om man skulle råka flytta på sig när han somnat i knät! Han är den lugnaste av alla fem, och sitter hellre i knät än busar med syskonen. :)

SacredSouls
0

#19 Såååååå vakker KyssKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Dolleminas
0

#19 vilken skönhet!!

Mona22
0

nej, göm bilderna. jag som är så svag för svarta orientaler. ha precis fått hem en sköldpadda så sådant här får man inte kolla på..Tyst

jättevackra bebisar du fått.

Nilla
0

Puttar upp. Lycka till med hemmen åt de små. Bahamut är verkligen fin! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ghoulgirl
0

tack Nilla! Jag önskar verkligen att lilla Bahamut kunde stanna här hos mig, (men den platsen i flocken är redan tagen.) hade han varit en tjej så hade jag inte tvekat en sekund! Han är verkligen helt underbar. Kyss
Mamma Xana har börjat tröttna på dem nu, (det är nog lite väl mycket bus för hennes smak. Flört) så jag hoppas att rätt ägare hör av sig.