Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 2689 ggr
Rovardotters
0

Dags att visa mina ungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först ut är min svarta "vessla"

Rovardotters
0

en till på henne

Rovardotters
0

sen kommer den stora "nallebjörnen": X-Man Extension

Rovardotters
0

en till "nosbild", han har en så fruktansvärt söt nos

Rovardotters
0

Sen kommer min lilla siamestösabit som fortfarande är till salu till rätt hem. Hon är blåmaskad och defektfri (ja, alla ungar i kullen är defektfria).

Rovardotters
0

och sist den andra söta chokladpojken: Xellent-X, han är lite trött på bilden efter morgonens race, men svarar i alla fall och försöker posera. Till honom söker jag någon sorts halvfodervärd/delägare som kan erbjuda honom ett bra och socialt liv tillsammans med andra katter. (Jag vill inte ha några tjuvparningar här.) Ungarna är nu 11 veckor gamla och är genomgoa, väldigt sociala och trevliga, mjuka i sättet, sunda och friska…

Ingen av Zillas söner (med olika fäder) har haft jobbiga hankattsbeteenden som vuxna och pappan till denna kull är väldigt mild och skötsam så prognosen ser god ut för att hålla denna hane till en kull eller två.

Siameshona
0

wow. VILKET STILIGT GÄNG.

alltidsiames
0

Åh, den svarta vesslan är så vacker!

tuska
0

Stora fina ungar med gott hull

Blir vessla kvar hos dej+

Bokskogens
0

Va stora de har blivit!
Jätte fint gäng!

MalinL
0

Jättefina ungar!

Rovardotters
0

De är verkligen väldigt stora, den minsta vägde 1300 gram och den största 1600 gram vid 10 veckors ålder!

#8 Ja, vesslan blir kvar.Glad

hecajon
0

Oj vad stora och fina det blivitKyss, och vilka underbara bilder du tar.

Hoppas du hittar hem till de sista också.

Rovardotters
0

#12 Jag hade så mycket påringningar om kattungar under de första veckorna att jag blev stressad och avfärdade de flesta, nu är det mer stiltje men jag har inte bråttom, jag har inte så många katter och vi bor stort, så det är ingen fara, bara de kommer till rätt hem så småningom så är jag nöjd.

kalindas
0

Jättefina! Kyss

/Elisa

Zandrinos
0

Kanonfina kattungarGlad

SacredSouls
0

Kyss Så nydelig gjeng.

"Lille" nallebjørnen din var spesiellt god synes jeg. Han så ut som en som vil pusses dagen lang og med en herlig kosemage Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Rovardotters
0

#16 Ja, han är en "gosegutt", men allihop är väldigt kärvänliga. Han är inte tjock men vinkeln på bilden kanske gör att han ser rund ut? Han har en lång, lång kropp och är väldigt hård och muskulös med len päls, skön att klappa på, även magen.Glad

Liljekatten
0

Åh, vad fina de är! Nu ryckte det till i kattungetarmen igen. Glad

Quetta
0

Vilka små sötnosar du har!

Helenaf76
0

Vad fina de är bebisarna!! Underbara!! Kyss

nelliots
0

Vessla ser verkligen ut som en svart panter! Vild lixom. Love it! Glad Sammet är fortfarande lite för söt för att ha fått in looken…

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Beige
0

Jag håller med siameshona vilket stiligt gäng Kyss

Alla fyra har något visst tycker jag men första bilden på svarta Vesslan, gud vilken läcker tjej!

Rovardotters
0

Tack alla för vänliga kommentarer. Vesslan är kvick som bara den, hon har en väldigt fin fysik men hon är också otroligt kelen och snäll och liksom mammig med de andra syskonen, puttar på dem och fixar och donar. Hon är hemtrevlig, kan man säga, jag kallar henne faktiskt för Fia-Lotta, men det får jag nog sluta med nu när hon börjar se grymmare ut…Glad

ElisaCosmos
0

VesslanKyssSupervacker!!Allihop e jättefina..Vesslan e verkligen speciell,jag e svag för svarta katter:)

MijmuPix
0

Såå fina de är allihop! Glad

Rovardotters
0

Här kommer en bild till på Xellent-X när han är lite piggare och inte ligger mitt i solen

Nilla
0

Du har otroligt vackra ungar, Rövardotter. De känns väldigt speciella…som Kottis.  Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Rovardotters
0

#27 Ja, de påminner väldigt mycket om Kotten, lika mjuka, keliga och charmiga i sitt sätt att vara.

SacredSouls
0

#26 Jeg likte sjokoladeguttene dine så godt KyssKyss Men beholderen din var virkelig skjønn hun også.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

batcat
0

Vilka fina kissar! Är alldeles särskilt förtjust i chokladkillarna Flört men den lilla siamestösen är jättesöt hon med, och din svarta tjej är ju grym!

hoffens
0

Fina kattungar