Siames iFokus

Siames

Etiketthälsa
Läst 878 ggr
Fliris
0

Jeg skal flytte :D

Hei
Jeg skal flytte inn i ny leilighet 17 juli, men det er litt stress med flytting og sånt. Vi skal nemlig være ferdig utflyttede fra vår nåværende leilighet samme dag som vi skal flytte inn i den nye. Min mor har tilbudt meg å låne huset hennes fra 8. juli, siden hun drar på ferie da. Hva tror dere kattenes reaksjon vil være? Er det greit å flytte dem permanent til mamma og så igjen til den nye leiligheten eller tror dere det blir litt for mange miljøforandringer for dem på kort tid?

Avenacattery
0

De klarar nog av det.

Har sjælv just flyttat mina katter till min mor øver sommaren, då jag ska ta en kurs just utanfør New York i sommar.

Det kan vara skønt før katterna att slippa allt flyttstress så jag hade haft dem i din mors hus ngn vecka. Om miljøn ær trygg tycker de nog bara allt ær spænnande.

Fliris
0

Ja, det får bli en del flytting på dem nå om jeg velger å gjøre og ikke minst om sambo går med på det. Først 5 dager på nesodden med en hoppsangravis Burmilla og to slemme MCO og så en uke eller noe hos mamma og sånn inn i ny leilighet. Men de burde jo greie det syns nå jeg, tenkte bare sjekke med katteksperter.

SacredSouls
0

Ja jeg synes det hørtes ut som en fin løsning hos moren dinGlad

Lykke til med flyttingen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Ratchaburi
0

Har flyttat två gånger med mina katter. En gång var de i lägenheten under packning, städning etc och direkt till nya hemmet. Andra gången mellanlandade de en vecka hos min bror(tillsammans med husse iofs).

Om jag skulle flytta igen skulle jag och katterna föredra sista varianten. De var mycket mindre strässade då.

Fliris
0

Så bra. Da tror jeg at jeg går for den varianten. Så slipper de å skite ned leiligheten den siste tiden også :D