Är du i behov av en ny hemsida?
Så kan ni hälsa på hos mig så löser vi det 
www.borresnorre.se/cw
Hoppas det var ok att lägga in den här länken!
Mvh Caroline
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Nja…
Det är väl vad man kan kalla reklam. 
Fler som kan bygga och gärna bygger hemsidor här.
/Elisa
Ja det finns det säkert…. :)
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

Jag tycker du ska kolla över de hemsidor du gjort innan du tar på dig att bygga fler.
de kan se olika ut i olika webläsare… om det är det ni menar..
de är anpassade efter IE
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
Jag är billigare…
Vet inte vad CoralReefs eller Hakkapelitta tar för sina sidor. Duktiga på att bygga båda två.
Finns säkert fler här som bygger snygga sidor..
/Elisa
ja det tvivlar jag som sagt inte på.. och nu har du fått ut lite reklam där med *ler*
Finns massor av duktiga hemsidemakare!
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
Tycker själv att jag har världens finase sida bygd av 6#, hon bygger jätte snygga hemsidor.
Rithwa

Jag tycker inte du ska använda gammal teknik som iframes om du tänker ta betalt för sidorna. Designen är snygg, men om det funkar ju inte så bra i olika upplösningar och i olika webläsare. Jag tycker man har rätt att förvänta sig att det inte är såna problem med tekniken om man betalat för sidan.
Kolla på den här statistiken för att börja inse problemet med att bara bygga sidor för IE
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
Du kanske skulle ta en kurs i CSS på distans? Jag vet att Umeå Universitet har en sån, troligtvis de flesta andra universitet också.
Inte för att vara ett dugg elak men att bygga hemsidor för IE är helt tokigt. Jag blir så arg varje gång jag hamnar på sådana sidor där bakrunder och allt möjligt blir heltokigt bara för att jag inte surfar med IE. Ta cocchanels sida tex. den skulle vara så fin om den bara funka i alla webläsare.
Fungerar min i alla webbläsare tro?
Jag fuskar ju med Frontpage och har inte kollat via övriga webbläsare.
/Elisa
#10 Siden din funker i både firefox og safari iallefall 
Det var kjapt servert av meg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#0 Jeg flytter innlegget ditt til hobby og prylar. Det er vel egentlig på grensen å reklamere for hjemmesider der, men siden vi ikke har en klistret tråd om regler ved annonsering så får den passere. 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#7 Tack Ritwha :) Är jättenöjd med din hemsida!
#8 tack för tipset men jag kan redan css och använder mig av det på de senaste sidorna jag gjort…
Som sagt, jag gör det här på hobbynivå och är inte fullärd (blir man nånsin det??), men jobbar på det. De jag gjort hemsidor åt är nöjda och många återkommer så jag gör alltid mitt yttersta av mina kunskaper.
Men ska absolut kolla upp det här med att de ska se lika ut i alla webläsare… så klart jag vill att det ska funka för alla!
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

#13 Vad bra att du har bytt till det, har du med sidorna gjorda i css i portfolion? Jag såg dom nämligen inte.
Jo då de nyare använder jag mig av css för att få samma färg/typsnitt mm på alla sidor.
Nu var den här tråden inte för att försvara mina sidor… *s*
Om ni inte är intresserade av min webdesign är det bara låta bli att hälsa på :)
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

Det går att göra så mycket mer med css, hela designen kan byggas upp med det och ger stora fördelar mot iframes. Starkt rekommenderat!
Vill bara ge råd för din utveckling, det är alltid roligt att lära sig nya saker. :)
#16 det tackar jag för.
Ska kolla upp det. :) har nyligen börjat med css och lär mig som sagt hela tiden.
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare