Min katt har krystvärkar
Nu är min hona på G. Hon har krystvärkar så nu är det bara att vänta och hoppas att det kommer att gå bra. För en gångs skull så blir det inte sent på kvällen. Skönt om något skulle gå galet. Få se vad som finns i hennes enorma mage.
ÅÅ lykke til med fødsel :) Så spennende det er når det starter.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Lycka till!
/Elisa

Lycka till!Håller tummar och tassar att allt går bra!
Hoppas ju att det finns kattungar i magen å inget annat… 

Lycka till!

En är född.
Pigg och fin. Gick ut en kvart när inget hände. Kommer tillbaka och vipps så fanns det en unge som låg och tutta och inga spår av hinnor eller moderkaka. Ducktig Daphne.
sedär..gratulerar!!

Härligt!! Grattis! Hoppas resten kommer ut lika fint.
Grattis till första bäbisen
Oj vad spännande! Grattis till den förstfödde! 

Grattis. Tänk: man vet att just nu ligger det en kattmamma & kämpar!! Mysigt Hejja

Tre födda.
Oj då här går det undan.

Oj, vad spännande, hoppas att allt går bra fortsättningsvis också.

Hur har det gått? Är det klart…?
Lycka till! Jag håller tummarna… 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Håller tummarna för att allt har gått bra.
Grattis. Håper alt har gått bra med mamma og barn.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hur har det gått? // Malin
Ojdå, här går det undan! Håller tummarna. Grattis till dem det blivit, om det sedan kommer mer eller ej.

5 har jag hört:)Grattis till en duktig Daphne!!!!!!Pappa hälsar!!!
En femklöver! Grattis!

Kulkulkul! Grattis!!
Hoppas på bilder snart.

Grattis till kullen

Det blev fem stycken. Efter har fött upp 22kattungar så fick jag mitt första dödsfall på en kattunge. Den var väldigt mager när den kom men den såg ut att ätta bra och var väldigt pigg. Den blev blek så jag försökte mata den men det blev bara blekare och kall för att senare somna in. Det är inte kul när det händer men föder man upp katter så förr eller senare kommer det att hända. Naturens gång om det är något som är fel. Det är ju de som är starkast och friska som skall överleva. Jag glädjer mig dåck åt de stora som är kvar.

Trist. men som du säger: de starka överlever. och "bättre" den lilla fick somna in så snart, än att kanske växa upp & bli en sjuk kisse.
Grattis till ungarna. Så tråkigt med den lille som inte klarade sig, väldigt sorgligt.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus