Loves midsommar!
Bilden var så vacker, att jag var tvungen att klistra in den i ditt inlägg. Hoppas du förlåter mig för att jag beskurit bilden.
Vilken vacker profil han har…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Nydelig 
Håper alle fortsetter å ha en flott midtsommerfeiring.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jätte fin bild på en jätte fin katt..
Vackert väder har ni också..här har det regnat i stort sett hela dagen..
Vilken fin bild! Stilige Love ser ut att sjunga sommarsånger för full hals! 
Vacker katt! 
/Elisa

Så vacker!! 
Vilken ljuvlig bild ha en skön midsommarhelg och ge alla katterna en kram från mig och en extra till Love.
Rithwa
Tack för alla fina kommentarer om både bilden och Love, vi är så glada i honom och vill gärna visa honom hela tiden…
#1 Tack för att du klistrade in bilden, och så bra att du beskar den också, den blev bara bättre av det.
#3 Vi hade så fint midsommarväder här i Umeå, speciellt i går kväll, men idag regnar det.
#4 Vanligtvis är han inte så pratig, men då han kommer ut händer det något, det är så mycket han vill berätta.
#7 Detsamma. Jag vidarebefodrar kramarna.
// Malin

Vilken härlig katt du har!
Ni ser ut att ha haft en trevlig midsommar!
Här på västkusten var det ganska fint väder igår också, men idag har himlen öppnat sej totalt och tömmer ut hela innehållet av regn!
#9 Tack, han är en riktigt pärla, och världens mysigaste. Han vill va med på allt, just nu sitter han och kollar på bokstäverna som ploppar fram på skärmen. =))
Vädret har varit riktigt trist här också idag, först sol och sedan spöregn, vi var ute på kolonilotten då och fick springa hem. Vi kommer nog inte få ner något där i år. // Malin

Mkt vacker sommarbild m snygg katt.
Här varvar vi idag m sol, regn å dunder så vi springer å drar ut alla kontakter m jämna mellanrum.

Mums vilken härlig katt och mysigt foto
Jättefin kille och härligt foto!

Love sjunger snapsvisor. Så fin & så skönt med luft i pälsen.
Tack, tack, nog kan det vara snapsvisor han sjunger…
// Malin