Utställning
Hej Här kommer en bildkavalkad med några av de katter som var med på Björkstakattens utställning idag 413 anmälda katter
Rithwa
Jättfina bilder!
/Elisa
Det är alltid lika roligt att få se bilder från utställningar 
Blicken fastnar alltid lite extra vid "våra" katter även om de andra raserna naturligtvis också är fina.
Men hur gick det förresten, har du möjligtvis resultat också?
åh!så många fina bilder!Ja hur gick det..?
Kul att se! Tack för att du la in länken! 
Tack Rithwaför allt idag och du…jag lånade din idé och la ut detta på perser.ifokus. Hoppas du inte misstycker. // Malin o en pigg Love som busat hela tiden sedan han kommit innanför dörren
#5 Tack själv, Gel love en jätte kram ha det gott vi ses
Rithwa

Oooh, paddan!! 
Jag säger detsamma! Någon som vet vem den läckra paddan är?
Den vackra siamesen gissar jag är en av mina favoriter, Sea.

Paddan är S*Tell Asmar Mahjong
# Visst är det Sea på ena bilden. Alla BIS katter blev fotade av vår jätte duktiga fotograf Pia Skotare
Tack Pia jag är övertygad om att bilderna blev super. längtar att få se dem
Rithwa
Så mange fine bilder.
#13 Grattis 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Mmm, vilka läckra katter!! Tell Asmars hemsida ska jag nog ta och checka in…:-)) Skitcool look på den kattan.
Grattis allihop! Jag sällar mig till de övriga i beundrarskaran av paddan… hon ser sååå cool ut! 
http://www.123minsida.se/tellasmar - där har ni Ethels hemsida 
Rithwa
Grattis allihopa till era fina resultat!
Vilka kanonbilder Pia har tagit på katterna.
(Sea's profil
)
Bilderna på BIS-katterna är verkligen fina…mina favoriter, båda två. Jag undrar vart ni har hittat igen dem? Skulle vilja se mina bilder…// Malin
#22 naturligtvis vill vi se dina bilder
Rithwa
här är fler bilder tagna av vår duktiga fotograf som fotade på Bjk:s utställning
http://www.acc.umu.se/~jann/fotosida/Katter/Utstallningar/2009/BJK/
Rithwa
Åh, va roligt med alla bilder på de fina katterna. Jag gick assisten hela helgen så jag hann ju inte se så mycket. Tack tack! // Malin