VÄK 4 juli 2009
Nå skal jeg luke ut konkurrentene på ovennevnte utstilling hehehe og jeg lurer på hvilke hyggelige mennesker med katter er det som kommer på ovennevnte utstilling??
Kommer det noen OSH n24 i klasse 6? Trenger dette certet og er sååååååå redd for at Haldir skal får hard konkurranse i samme klasse og måtte dra hjem lørdags kvelden uten!!!
Han kan bli GIP på lørdag:-)
Hilsen,
Anne-May
Jag kommer med 5 st OSH n24 kastrat hanar i klass6. 
Skojade bara med dig. Vet faktiskt inte om det kommer några men jag vet att det finns någon OSHn24 kastrat hane uppåt landet men vet inte vilken klass han går i och det är ju inte säkert att han kommer.
Lyckat till på utställningen. Haldirs barnbarn hälsar och snart flyttar en av dem "hem" till Norge igen.

Ikke skrem meg slik da hehehe;-)
Takk for lykkehilsen;-) Trenger det!!!
Krama Haldirs barn og barnebarn;-)
Med Haldirs look och utställningsfacit så tror jag att det sista certet kommer på lördagen och att han kan titulera sig GIP på hemvägen.
Lycka till!

#3 Helt enig, ikke lett å slå Haldir om dagen
Jeg håper også på cert på Oscar og Blue, da blir det IP og CH på dem, og Anne May og jeg kan feire på veien hjem;-))))
#4 Näe Kotten och jag har ju försökt men inte sjutton gick det 
Då önskar jag er lycka till båda två, eller tre om man räknar katter.

Haldir's flaks må jo snart slutte vet dere!!! Men bare vi ikke får konkurranse om certet så tror jeg vi drar i land GIP tittelen;-)
Håper de har fordelt jevnt med katter på alle dommerne da slik at vi får panel;-))
Skal forresten bli gøy å høre på Pernille på veien hjem….nå HUN feirer og jeg kjører! Setter henne av ved Ørje da så kan hun tralle litt med elgen;-)