Pusskalas!
Kingston kelar med en kattmyntaråtta. Det är lite genant att åla runt och bli helt lyrisk över kattmyntan så Kingston brukar gömma sig under en stol när det är pusskalas med råttan. Men han bli alltid påkommen av de andra katterna (inte att undra på, så som han frustar och pustar där under stolen…) och då brukar han bli så generad att öronen rodnar på honom
Äsch, att offentligt pussa på kattmyntaråttor är inget för tuffa killar som Kingston! 
Vilka underbara bilder på underbara katter! 
Så söta!

Vilket härligt pusskalas. man riktigt hör hur det smackar!! Jättefina bilder! Känner att jag vill HEM NU & PUSSAS
Åååh, mina favoritsiamespojkar!! Puss puss puss! Tant Jenny tror hon ska ta en tur till Årsta snart och delta i pusskalas! 

# 11 jag bor i Stureby- nära till Årsta. kanske jag oxå får vara med:)

Vilka härliga pussiga bilder!!
Jeg vil også gjerne komme på et puss party
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Underbara bilder så här i sommarens höstrusk, jag blev genast på mycket bättre humör 

Mysiga katterna!

Så härliga dom va. Man blir lycklig i sinnet av sånt.
Fine nydelige gutta.Mine storfavoritter også.
Bestefar Jöback og Messi er veldig glade i å gnage på ører de også. Messi er såpass ille at jeg nesten tror hun skal gnage Hannahs ører istykker en vakker dag 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ja visst blir man lycklig av sina kära katter! Hos mig har de helt övertagit soffan i vardagsrummet, de ligger uppradade som långa ålar där och snarker och snusar och själv får man inte plats alls. Men vad gör väl det… 
# 18: Aha! Då är det säkert ett släktdrag det där med att tugga på öron!

jag vill åka till Stockholm också på pusskalas.. vilka härliga katter du har
De 2 der ER tvillinger
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Ja de er jo så like. Kanskje ikke så rart. Kingston sin pappa Musse er jo lillegutt sin bestefar og Kingston sin mamma er helsøster med Jöback (lillegutts bestefar på andre siden)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Otroligt sköna bilder!
Blev lite chockad själv över vädret i Stockholm. Åkte i måndags från ett otroligt varmt och soligt västkusten och hamnade på ett kallt och blåsigt hotell i Solna! Idag ska vi hem till varma västkusten igen… *ler*
# 21: Ha ha! Ännu så länge går det att se skillnad på dem; store klumpige Kingston och lille kvicke Lillegutt. Men nu börjar Lillegutt växa i kapp Kingston så om ett par månader blir det nog lite svårare att se skillnad på dem…