Nelly o jag väntar.......
Nu ska Isaac, Pascal o Inez få syskon. Hoppas nu att det blir en hona som jag kan behålla. Det sparkas för fullt i magen på henne. Är nog ett helt handbolls lag.

Håller tummarna att allt går bra!

Lycka till, kram
Håller tuimmarna att allt går bra! 
/Elisa
Lykke til med fødsel. Håper det kommer en liten jente til deg.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lycka till med bebbarna
Alla välgångsönskningar från oss!
Hoppas du får bara töser och bara orientaler. Fast stackars
dig då, att behöva välja bland skönheterna! 
Kram,
Margrethe
och tusen kattpussar till gammelmatte ifrån Inez

Spännande med bebisar. Lycka till med dom kommande småttingarna

Lycka till
Hoppas du får några honor att välja mellan

Masse lykke til,håper der kommer ei flott jente til deg.
Vad spännande! Lycka till! 
Jag håller tummarna för fullt, Hoffens!
Ps. Vill meddela dig, att jag tyvärr inte fått iväg ditt paket pg a att jag jobbat så mycket denna veckan. Ikväll var jag inte hemma förän nio på kvällen. Har "pickat" 105 Österlenädel…. 
Jag håller på att gå över till IP-telefoni och just nu funkar inte telefonen heller. Jag måste sätta mig in i en lunta med pappir och ta reda på hur man aktiverar telefonen. Det bara sprakar.
Ringer dig från mobilen i helgen och hör hur det går med Nellie!
Kram från Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Lykke til! Måtte du få drømmejenta di 
Tack för alla välgångsönskningar. Sitter här o vaktar bolådan. Nelly vill att jag ska sitta där får inte gå där i från. Hon hatar datan så jag passa på att skriva medan hon är på toa.

Hoppas hon spolar efter sig
Rysligt spännande! Hur går det?
Hur går det?
Några bebisar?
/Elisa
Hur många blev det?
Gick allt bra?
/Elisa

Hoppas att allt går bra den här gången, vi väntar spänt på att få att höra hur det har gått!
Tyvärr gick det inte bra…
Hoffens skriver nog om det senare.
/Elisa
Stackars Lena och Nelly…
Åh nej, vad sorgligt det blev nu igen. 
Vilka risker vi här på sajten tar hela tiden med uppfödning. Stor tröstkram från Feng och mig.

Usch vad tråkigt att höra 
Det var trist å lese.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vad tråkigt att höra! Stackars dem! 

Va ledsamt att det skulle illa igen…
Tänker på er Lena och Nelly.
Kattpussar från Pascal
Hej
Ser att någon hann före mej ……
Nu mår vi bättre har inte orkat skriva. Det var två ungar, en hade varit död ett tag i magen…en unge sparkade i magen, men förlossningen tog lång tid och den lille kom ut död. Svansen kom först, sen ett bakben, kroppen satt fast länge, försökte med allt. Det var en svart hona, vikt 129gr. Varför ska allt hända på helgnätter?
Tack till er alla som tänkt på mej. Nelly mår bra och jag är glad, att hon slapp snittas. Ska para om henne när hon löper, om ca 2 månader.

Stackars stackars er! Vad skönt att höra att Nelly mår bra trots all dramatik. Håller tummarna att nästa kull föds stora och starka.

Usch illa när dom kommer fel håll och inte kommer ut fort var ju jätte bra vikt på den.. Hoppas ni lyckas bättre nästa gång jag ska verkligen hålla tummarna för er
Kramar
Jag beklagar att Nelly inte fick behålla den lilla honan, så jättesorgligt. Så skönt att hon mår bra nu.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

usch vad tråkigt med bebisarna..
Skönt att Nelly mår bra trots allt..Tröst kramar till er båda..

Fy vad tråkigt. Hoppas hon mår bra jobbigt att inte få nått att ta hand om efter att hon varit dräktig och fött etc. Beklagar verkligen…..
Så ledsamt, det känns så snopet när man kommer ut tomhänt efter en lång väntan.
Inte läst på några dagar… Så nu har du orkat skriva om det Lena. Sänder dig mina tankar igen. Skönt höra att Nelly fortfarande mår bra, alltså att det inte tillstötte något.
En tröst ändå att Nelly är en stark frisk tjej. Och att ungarna i hennes första kull föddes så snabbt och lätt. Vi måste få tro att det ska gå bra nästa gång, och att du får din efterlängtade hona i den kullen.
Kramar,
Margrethe