Yaira blev BIS ungdjur på nationaldan;)
Verkligen jättekul Yaira fick massor av beröm idag o domaren Stop ville ta me henne hem..Ingen konkurans i panelen sen men ändå:)Om dommarens bästa var det konkurans:):)Bild på Yaira i panelen!!I min andra tråd så frågas det efter bilder på Achi o KIzami..Dom e ju hemma hos mina föräldrar i Stockholm:)Men jag ska försöka få dem att fota:)Hon var så duktig hela dagen!!O trevlig o snäll:):)Brorsorna finns fortfarande till salu:)

Gratuere, så nydelig hun er.

Grattis till en vacker flicka!!

Grattis!
Hon är verkligen jätte fin!
Grattis !! Vilken fin tös du har där, å så lång svans.
Är nyfiken på bröderna

Grattis! Vacker tjej !
Nydelig jente 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis!
/Elisa
Åå vad roligt, hon är en så feminin och fin liten fröken! Grattis till BIS Yaira & matte! 

Hon var jättesöt å helt oberörd över att va i en så konstig miljö. Bra.

GRATTIS!
Så fin hun er
Så feminin og vakker.
Gratulerer så masse med BIS Yaira og matte.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
STORT grattis till din vackra flicka! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Grattis till din vackra flicka! // Malin
Grattis!
Det var ett bra sätt att fira nationaldagen på 

Yaira blev BIS idag igen!!!Hon e så duktig:)Det var verkligen roligt att ställa ut henne när hon var så mysig o duktig o spann nästan hela dagarna:)O inte att glömma Farbror TC eller då Mafdet Torchwood fick 2 cert till Champ. på sin första utställning:)Han var också jätteduktig:)

Gratulere så mye med BIS,hun er er nyyyydelig.
Grattis. Så gøy!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis till din stiliga tjej!!
Dubbelgrattis! Hon är verkligen jättefin! 
Grattis!=)
Grattis Yaira!! Så välförtjänt seger 
Och jag måste, måste bara smyga in SUPERSTORT grattis till Marlene och Urban och La Bell Rolex som blev JUNIOR WINNER på söndagen!! Grattis grattis grattis!!!
Yaira är en riktig riktig sötnös en riktig liten sötis, jätte grattis Elisa det var så roligt med dina BIS båda dagarna. Jätte kramar till er alla det var så roligt att träffa er igen.
Rithwa

Grattis vackra Yaira! Stolt mormor 
# 26 jag får väl lov att säga stolt farmor, hon är en riktig chokladpralin i brun overall
Rithwa

Grattis hon är så fin
Jättekul :D
Grattis Elisa & Yaira!!!!!!

Jättegrattis X 2, vad roligt! Kul att det går så bra att ställa henne också